Hoppa till innehåll

Eran Hat Lärare

Svampen2

Rekommendera inlägg

Jag hatar min syslöjdlärare. hon är så jobbig, man slösar hela lektionen på att vifta med handen för att hon är "Upptagen" med sina favoriserade elever. jag gillar inte heller engelskläraren, han stavar fel jämt. jag fick gå till rektorn för att jag försökte rätta han. Peg (Han menade pig.. :huh: ) är ju bara fail engelska.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BillieJean

Jag hatar min syslöjdlärare. hon är så jobbig, man slösar hela lektionen på att vifta med handen för att hon är "Upptagen" med sina favoriserade elever. jag gillar inte heller engelskläraren, han stavar fel jämt. jag fick gå till rektorn för att jag försökte rätta han. Peg (Han menade pig.. :huh: ) är ju bara fail engelska.. :rolleyes:

"rätta han" är ju fail-svenska, när det ska vara "rätta honom" :rolleyes:

OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst BillieJean

OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig.

Tur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :)

Facemeat, den här tråden skulle vara om en lärare man hatar, inte någon man tycker är schysst.

Redigerat av BillieJean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :)

Facemeat, den här tråden skulle vara om en lärare man hatar, inte någon man tycker är schysst.

Fu ville bara skriva det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...