manman Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag hatar min syslöjdlärare. hon är så jobbig, man slösar hela lektionen på att vifta med handen för att hon är "Upptagen" med sina favoriserade elever. jag gillar inte heller engelskläraren, han stavar fel jämt. jag fick gå till rektorn för att jag försökte rätta han. Peg (Han menade pig.. :huh: ) är ju bara fail engelska.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag hatar min syslöjdlärare. hon är så jobbig, man slösar hela lektionen på att vifta med handen för att hon är "Upptagen" med sina favoriserade elever. jag gillar inte heller engelskläraren, han stavar fel jämt. jag fick gå till rektorn för att jag försökte rätta han. Peg (Han menade pig.. :huh: ) är ju bara fail engelska.. :rolleyes: "rätta han" är ju fail-svenska, när det ska vara "rätta honom" :rolleyes: OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 minn ukrainska syslöjdslärare ludmilla . Så satans jobigt hon favoriserar och pratar bort halva lektionen om sin "barndomen" sen säger hon reat mot reat (rät mot rät)men berättar aldrig vad det betyder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Avskyr min engelska/gympalärare reat mot reatlmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 för mig är det nog träslöjd läraren han är sträng som f*n! Samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) Nu när jag har bytt skola så är det idrotts läraren, om man kommer 3 min försent får man frånvaro på hela lektionen, så det stod att jag hadde "missat" 18 lektioner oO Redigerat 12 Maj 2010 av Svampen1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig. Tur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Min spanskalärare för hon pratar spanska HELA tiden man ba vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Är allergisk mot sån damm med. Och så är jag skit långt ifrån :PHar du ingen mask :blink: en i min klass har det och han är allergisk mot dammet,fråga din lärare om en sån här om du är jätte allergisk http://www.approvedgasmasks.com/images/evo5000-mask.jpg :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig. Tur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :) Facemeat, den här tråden skulle vara om en lärare man hatar, inte någon man tycker är schysst. Redigerat 13 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 NO läraren. Han är på mig hela tiden. Jag sköter ju mig ffs på hans lektioner. Han är en allmän jävla byfåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 OnT: Jag hatade min engelsklärare i grundskolan. Han var riktigt krävande och petig. Tur att han inte finns kvar på den skolan mera då. Våran nya engelskalärare heter Tina och hon är skitschysst :) Facemeat, den här tråden skulle vara om en lärare man hatar, inte någon man tycker är schysst. Fu ville bara skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.