Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Min Kraftelektronik lärare, han e helt jävla dum i huvet. Han förmodar att vi ska kunna allt genom att bara läsa, och inte ha någon genomgång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 (redigerat) No Läraren (Ismet), fick samtal hem för att han hota mig att han skulle ringa till mig så jag sa: ring då, och så ringde han fail... +han luktar alkohol och kan knappt svenska... Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Redigerat 2 December 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrCrazyAnton Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 spanska och matte :glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4445 Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Spanska och matte lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathiasB Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 (redigerat) Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Man får inte DAMP man föds med det har själv ADHD. Min lärare var syslöjdsläraren(tror hon fick barn) man fick inte ens prata för henne. Och så var det också en som hjälpte en kille som inte kunde gå hon hjälpte honom hemma också, en gång när jag satt på mammas cykel hade jag ingen hjälm (men mamma cyklade eller ledde den försiktigt) och då kom hon senare och sa(det är iallafall vad jag kommer ihåg) att hon sett mig på morgonen, på vägen till skolan, och tänkte nu ska jag skälla på Mathias :wacko: Och något med att det är lag på det(jag visste att det var lag på det). Och en annan gång var det hon igen och då sa hon att jag inte skulle få ha den pennan jag hade för att jag tryckte för hårt när jag skrev :wacko: (jag gillar att trycka lite hårdare när jag skriver). Redigerat 4 December 2010 av MathiasB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Man får inte DAMP man föds med det har själv ADHD. Min lärare var syslöjdsläraren(tror han fick barn) man fick inte ens prata för henne. Och så var det också en som hjälpte en kille som inte kunde gå hon hjälpte honom hemma också, en gång när jag satt på mammas cykel hade jag ingen hjälm (men mamma cyklade eller ledde den försiktigt) och då kom hon senare och sa(det är iallafall vad jag kommer ihåg) att hon sett mig på morgonen, på vägen till skolan, och tänkte nu ska jag skälla på Mathias :wacko: Och något med att det är lag på det(jag visste att det var lag på det). Och en annan gång var det hon igen och då sa hon att jag inte skulle få ha den pennan jag hade för att jag tryckte för hårt när jag skrev :wacko: (jag gillar att trycka lite hårdare när jag skriver). Var det en han eller hon? För jag förstår inte din text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Man får inte DAMP man föds med det har själv ADHD. Min lärare var syslöjdsläraren(tror han fick barn) man fick inte ens prata för henne. Och så var det också en som hjälpte en kille som inte kunde gå hon hjälpte honom hemma också, en gång när jag satt på mammas cykel hade jag ingen hjälm (men mamma cyklade eller ledde den försiktigt) och då kom hon senare och sa(det är iallafall vad jag kommer ihåg) att hon sett mig på morgonen, på vägen till skolan, och tänkte nu ska jag skälla på Mathias :wacko: Och något med att det är lag på det(jag visste att det var lag på det). Och en annan gång var det hon igen och då sa hon att jag inte skulle få ha den pennan jag hade för att jag tryckte för hårt när jag skrev :wacko: (jag gillar att trycka lite hårdare när jag skriver). Var det en han eller hon? För jag förstår inte din text. Kanske en transa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 (redigerat) Jag minns en No-lärare som jag hade för några år sedan, hon var då inte den roligaste typen. Redigerat 3 December 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Min bild-lärare, hon är fan helt cp. Och sen fick jag någon varning av henne eller något, så dom tog upp det på utvecklingssamtalet. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathiasB Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Man får inte DAMP man föds med det har själv ADHD. Min lärare var syslöjdsläraren(tror han fick barn) man fick inte ens prata för henne. Och så var det också en som hjälpte en kille som inte kunde gå hon hjälpte honom hemma också, en gång när jag satt på mammas cykel hade jag ingen hjälm (men mamma cyklade eller ledde den försiktigt) och då kom hon senare och sa(det är iallafall vad jag kommer ihåg) att hon sett mig på morgonen, på vägen till skolan, och tänkte nu ska jag skälla på Mathias :wacko: Och något med att det är lag på det(jag visste att det var lag på det). Och en annan gång var det hon igen och då sa hon att jag inte skulle få ha den pennan jag hade för att jag tryckte för hårt när jag skrev :wacko: (jag gillar att trycka lite hårdare när jag skriver). Var det en han eller hon? För jag förstår inte din text. Kanske en transa? Det var en hon mitt fel. Var det något mer du inte förstod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Man får inte DAMP man föds med det har själv ADHD. Min lärare var syslöjdsläraren(tror han fick barn) man fick inte ens prata för henne. Och så var det också en som hjälpte en kille som inte kunde gå hon hjälpte honom hemma också, en gång när jag satt på mammas cykel hade jag ingen hjälm (men mamma cyklade eller ledde den försiktigt) och då kom hon senare och sa(det är iallafall vad jag kommer ihåg) att hon sett mig på morgonen, på vägen till skolan, och tänkte nu ska jag skälla på Mathias :wacko: Och något med att det är lag på det(jag visste att det var lag på det). Och en annan gång var det hon igen och då sa hon att jag inte skulle få ha den pennan jag hade för att jag tryckte för hårt när jag skrev :wacko: (jag gillar att trycka lite hårdare när jag skriver). Var det en han eller hon? För jag förstår inte din text. Kanske en transa? Det var en hon mitt fel. Var det något mer du inte förstod? Tror inte transan skulle få jobba på en skola med små barn? Jag förstår att det var en hon men inget mer, eller att hon ville skälla på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathiasB Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Och So läraren, inte min mest hat lärare men hon har DAMP! En gång så hade hon en snackig klass och hon fick damp och börja banka sitt huvud i bordet och skrek JAG VILL HA LOV JAG VILL HA LOV! Jag stod utanför och började att skratta, jag hörde tunga steg gå mot dörren så jag sprang för livet! Man får inte DAMP man föds med det har själv ADHD. Min lärare var syslöjdsläraren(tror han fick barn) man fick inte ens prata för henne. Och så var det också en som hjälpte en kille som inte kunde gå hon hjälpte honom hemma också, en gång när jag satt på mammas cykel hade jag ingen hjälm (men mamma cyklade eller ledde den försiktigt) och då kom hon senare och sa(det är iallafall vad jag kommer ihåg) att hon sett mig på morgonen, på vägen till skolan, och tänkte nu ska jag skälla på Mathias :wacko: Och något med att det är lag på det(jag visste att det var lag på det). Och en annan gång var det hon igen och då sa hon att jag inte skulle få ha den pennan jag hade för att jag tryckte för hårt när jag skrev :wacko: (jag gillar att trycka lite hårdare när jag skriver). Var det en han eller hon? För jag förstår inte din text. Kanske en transa? Det var en hon mitt fel. Var det något mer du inte förstod? Tror inte transan skulle få jobba på en skola med små barn? Jag förstår att det var en hon men inget mer, eller att hon ville skälla på dig. Jag menar att hon skulle pratat med min mamma och inte med mig gällande cykeln och att det inte spelar nån roll villken penna jag har trycker lika hårt endå. Var nått mer du inte förstod? Skicka PM(Personal Message) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.