Raffed Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Bildlärarn och slöjdlärarna. Annars har jag sjuukt bra lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Förra simskole-läraren!! Jag är jättedålig på att simma och hon bara tvingade i mig på djupt vatten!!! :angry: :(hon ville nog bara ditt bästa, hon ville nog knappast att du skulle drunkna. puccko jag hatar: typ alla lärare på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Hm, våran fysik lärare. Han..Man hatar honom helt enkelt. Hans beteende är hemskt. Och hans personlighet är faktiskt ganska som om att han kommer direkt från h*lvetet. Men vad gör det? Fysik är ju skit kul så skitsamma om läraren är en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Måste vara svenska/spanska. Samma lärare, vet inte vad det är med henne, men hon är tråkig och på hennes lektioner får jag lust att sova. :mellow: Och idag så visste vi inte att vi fick slippa spanskan för kärringen sa ju inte det, så jag missade bussen hem. :_ :angry: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Måste vara min engelska lärare. Hon kan komma in i klassrummet och bara börja gorma "Hej mina små juveler! vad snygga ni är idag". När man frågar vad som ska göras på lektionen får till svar "Följ flödet bara, följ flödet" Och så kallar hon alla blommor, duvor & allt annat gulliga ting. Visst hon är inte elak, men ni anar inte hur detta går en på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Måste vara min engelska lärare. Hon kan komma in i klassrummet och bara börja gorma "Hej mina små juveler! vad snygga ni är idag". När man frågar vad som ska göras på lektionen får till svar "Följ flödet bara, följ flödet" Och så kallar hon alla blommor, duvor & allt annat gulliga ting. Visst hon är inte elak, men ni anar inte hur detta går en på nerverna. Kunde inte låta bli att skratta."Följ flödet bara, följ flödet", inte ett vidare bra svar från en lärare precis. Är hon snygg 22-åring eller en 50 års dam i klimakteriet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) jag hatar min mattle lärare som typ är i sin egna värld. när vi har matte brukar hon alltid bara sitta där o typ läsa 0.o ja får typ räcka upp handen o hålla på halva lektionen tills hon reagerar. Redigerat 12 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag hatar min mattle lärare som typ är i sin egna värld. när vi har matte brukar hon alltid bara sitta där o typ läsa 0.o ja får typ räcka upp handen o hålla på halva lektionen tills hon reagerar. Du vet du vad? Jag har en perfekt lösning till det. Du bör nog satsa på att hojta till?Om hon nu sitter och läser och sedan inte ser att du räcker upp handen får du hojta till, så blyg får man inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag hatar min mattle lärare som typ är i sin egna värld. när vi har matte brukar hon alltid bara sitta där o typ läsa 0.o ja får typ räcka upp handen o hålla på halva lektionen tills hon reagerar. Du vet du vad? Jag har en perfekt lösning till det. Du bör nog satsa på att hojta till?Om hon nu sitter och läser och sedan inte ser att du räcker upp handen får du hojta till, så blyg får man inte vara. gör som jag, håller upp handen i luften och knäpp med fingrarna, sen när dem undrar vad du håller på med, säg att du kallar på kyparen. min svenska lärare blev tokig när jag gjorde så >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 jag hatar min mattle lärare som typ är i sin egna värld. när vi har matte brukar hon alltid bara sitta där o typ läsa 0.o ja får typ räcka upp handen o hålla på halva lektionen tills hon reagerar. Du vet du vad? Jag har en perfekt lösning till det. Du bör nog satsa på att hojta till?Om hon nu sitter och läser och sedan inte ser att du räcker upp handen får du hojta till, så blyg får man inte vara. ja men jag håller på och hojtar o grejer men hon säger bara "vänta jag kommer snart".sen kommer hon typ 10 minuter senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Bildlärarn och slöjdlärarna. Annars har jag sjuukt bra lärare. Min bildlärare är fett skön. Imao. Den som jag hatar mest är väll min SO - lärare. >._< Saknar min gamla SO lärare, han var boxare också - fett skön han me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Måste vara min engelska lärare. Hon kan komma in i klassrummet och bara börja gorma "Hej mina små juveler! vad snygga ni är idag". När man frågar vad som ska göras på lektionen får till svar "Följ flödet bara, följ flödet" Och så kallar hon alla blommor, duvor & allt annat gulliga ting. Visst hon är inte elak, men ni anar inte hur detta går en på nerverna. Kunde inte låta bli att skratta."Följ flödet bara, följ flödet", inte ett vidare bra svar från en lärare precis. Är hon snygg 22-åring eller en 50 års dam i klimakteriet? En sönder rökt klimakteri hippie skulle jag gissa på :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.