Sandflygaren Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) Som sagt, tycker ni det är värt att köpa en Playstation Eye? Om man kan gör det där med att rita t.ex en pansarvagn som man vill ha den, scanna in den på sin eye och sen köra mot sina kompisar med t.ex en banan som skydd eller att man kan rita en raket och sen flyga den, då löper jag den självklart, men borsett från det, är det värt att köpa? Redigerat 2 April 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad är det? http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det låter ju ganska bra, men den har väl inte kommit ut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 eeee tror inte man kan rita en pansarvang och en raket som man kan åka i lol! man använder den för att kunna chata med sinna vänner på chaten som ps3 har och sen kommer man kunna använda den i home! home är ett spel till ps3 som kommer att vara skit stort och du kommer kunna träffa folk från hella världen.... det är som habbo hotel fast det är 3D! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Undrar när Home kommer ut, det låter ganska skojigt :D Playstation Eye är väl som Eyetoy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Finns trailers på www.gametrailers.com om du inte tror mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) aha sådär mennar du... jag trodde du menade typ på call of duty 4 så gör man en tank eller så! det funkar och jag tror man får spelet med på köpet med tankwars och det home kommer ut i sommar Redigerat 7 Maj 2008 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.