Mezox Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Nej, ingen kan se det bra. Jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 :o ingen? tror jag kom på varför det är säkert för filen kanske är för stor dom ska ju typ vara 400x550 lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 :o ingen? tror jag kom på varför det är säkert för filen kanske är för stor dom ska ju typ vara 400x550 lr nåt. Nej det är samma storlek.Men när man öppnar det i webbläsaren så blir den stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 hmm... då kanske du måste minska den för den blir större sen då kanske det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Men där ju redan den storleken den ska vara, men när man öppnar själva filen så anpassar den sig till webbläsarens storlek. Det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 ja, det ska funka men det gör det ej hmm vad är felet prova att fråga nån som har det på sin press å det funkar lr fråga nån modde lr nåt ska fundera..*tänker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Lol vart är din Flash-film i pressen?Och nej ingen kan se den. :P Du har väl köpt en sån där sak i affären så man kan ha en flashfilm? Redigerat 6 April 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 testa ladda upp den på imageshack.us jag hade en flash fil som jag laddat upp därifrån i min press en gång, fast den hade inte några knappar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag testa Imageshack också =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 tja då kanske du ska ta och skicka ett PM till admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 tror man ritar dom typ lr nåt (har ej flash)Du kan ladda ner en Trial på 30 dagar på Adobe.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.