CrazyBarrie Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) Hejsan, detta är min första flash film jag gjorde i flash 8, den e inte så lång men det är min första =) Flash filmen Redigerat 27 Juni 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 as niice! hur gör man flashfilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 as niice! hur gör man flashfilmer?man köper eller testar ett flash program från adobe så får man lära sig det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 kan du ge mig länken där man laddar ned test flash grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) kan du ge mig länken där man laddar ned test flash grejen? Adobe Redigerat 5 April 2008 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag ska snart ladda ned det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Haha, Nice film för att vara din första :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag har flash, men hur gör man så att det blir exakt samma bild som förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) du får klicka på F6 så blir det samma kolla in på AndreasSwf's guide i Grafik Programmering :) Redigerat 7 April 2008 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 (redigerat) jag personligen är rätt bra polare med andreasswf men jaja lite skryt bara :P men det jag tycker du ska öva på är gång stilen men jag känner mycket väll igen mig. min första flash film såg ut så typ med men gör dem längre. tar längre tid men du måste inte göra allt på en dag. annars tycker jag att du är väldigt bra för första gången Redigerat 13 April 2008 av miniman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Den var ganska bra men det var inte så mycket saker på den en volt o slut :) ger dig 5/10 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Fett snyggt, gör en längre nästa gång. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.