technique Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hej, Någon mer än jag som tycker att man ska lägga till ett Guitar Hero forum i Spelforumet eller något? Det är ju ett riktigt populärt spel och jag tror att den sektionen hade blivit ganska så populär. Tror det är fler än jag som spelar det en hel del här? technique E: (Rätt place o posta detta?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 nej, onödigt du kan ju göra ett forum själv i spel forumet som typ heter guitar hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Hur f*n kan vi behöva FLER forum? Det finns redan överdrivet många, med fokusering på allt annat än vad de här forumet utger sig att vara (spelforum). Okej, det här var ju i och för sig riktat emot spel, men när moderatorer och admin inte skapar forum för The Elder Scrolls och Call of Duty-serierna tycker jag knappast att Guitar Hero borde få det. Dessutom forum för Runescape, Tibia och Habbo Hotel!? Kom igen, man är blind om man inte ser att The Elder Scrolls och Call of Duty diskuteras mer. Redigerat 6 April 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 vad ska man diskutera om där då? hm...vilka låtar har du klarat? vilket %? ja..väldigt lönt..nej det hade varit helt onödigt. CoD och TES står redan före i kön :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) vad ska man diskutera om där då? hm...vilka låtar har du klarat? vilket %? Vad ska du diskutera i t. ex GTA forumet? Vilke uppdrag du har klarat? Men jah, förstår er. Borde finnas forum för de spelen #2 nämnde också etc. Redigerat 6 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Det finns redan en massa Guitar hero gruppforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 mm..vill du snacka om guitar hero så joina "Guitar Hero Fans". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 mm..vill du snacka om guitar hero så joina "Guitar Hero Fans". Japp,det är mitt gruppforum det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 är det din grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Och hur joinar jag? Mvh, technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 hm...detta va en kluring...hm..vänta lite måste tänka efter... .... Ah just det. du bara trycker på Ansök och så accepterar någon dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Technique,jag addar dig till gruppforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.