Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Gör inte som din mamma säger tills hon fattar att hon inte kan tvinga dig.. När ni ska åka o simma så låser du inte dig på toaletten eller ditt rum eller nått.. Hon lär ju inte vänta på dig hela tiden.. Och ger hon dig data eller tv-spels förbud så spelar du ändå och säger att du tänker fortsätta med det tills hon låter dig sluta simma.. Samma sak om hon säger att du inte får gå hem till kompisar.. Gör det ändå.. Och om hon skulle ta bort nån sladd eller annat till datorn/tv-spelet så tar du bort någonting som hon tycker om och/eller använder ofta.. Vad sägs om att bara sätta dig på en bänk vid sidan av bassängen så fort ni kommer in till simhallen, och vägra flytta dig därifrån, eller att bara stanna kvar i omklädningsrummet? tycker du ska göra når sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Sorgligt att barn nu är så bortskämda, ni har det bättre än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 jag fick ett utbrott på henne för nån dag sen o nu har jag fått sluta simma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 jag fick ett utbrott på henne för nån dag sen o nu har jag fått sluta simma :) Gött Mannen du är Bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) Min mamma är simgalen så jag måste simma 4dagar i vecken å jag hatar att simma.hon måste jämt ha rätt å tex en dag fråga jag om det var kallt ute då sa hon nä inte så kallt då när jag skulle gå ut fråga jag igen då sa hon aa det är kallt då sa jag men du sa att det var inte så kallt förut då sa hon nä det sa jag ej, du måste lyssna!!! jag sa men du gjorde det då sa hon "du får ej spela mre idag" jag är så trött på sånt nu jag riktigt kockar över så jag drar in i mitt rum. vad ska jag göra?! Men för f*n, låt bara bli att lyssna på henne? :huh: EDIT: Såg två posts över mig att problemet tydligen var löst. Redigerat 3 Juni 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 löst o löst -.- nja simningen e löst men mama e ju fortfarande galen. well..well.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 löst o löst -.- nja simningen e löst men mama e ju fortfarande galen. well..well.. sånt man får stå ut med som min fassa säger mana tt man ska på fest på fredag på tisdagen samma vecka får han problem och tycker man skulle säja det tidigare, men det bästämdes den dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 löst o löst -.- nja simningen e löst men mama e ju fortfarande galen. well..well.. sånt man får stå ut med som min fassa säger mana tt man ska på fest på fredag på tisdagen samma vecka får han problem och tycker man skulle säja det tidigare, men det bästämdes den dan Du borde ju inte direkt klaga över det. De flesta föräldrar skulle troligen aldrig gå med på att deras osnytne 14:årige son går ut på supfest. @Krille97 Hur är hon 'galen' då? Och talade du om för henne hur du kände om simningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Säg bara åt henne att respektera att du har ett eget liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^ Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre? Ta det som en komplimang att hon tjatar :P Redigerat 21 Juni 2008 av Skriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^ Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre? Ta det som en komplimang att hon tjatar :P Hans morsa bestämmer över honom tills han fyller 18 och blir myndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^ Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre? Ta det som en komplimang att hon tjatar :P Hans morsa bestämmer över honom tills han fyller 18 och blir myndig. Ja, men hon har ingen rätt att tvinga honom till fysisk aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.