elin1101 Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 hejsan, nu har jag kommit till fårgan-hur gör man egen disign till sin sida?. Kan man göra den i paint.."typ" basen sen lägga in här på fuska mynt sidan och be någon "snygga till det"? men hur ska man göra så menyn kommer på "min menyfina design" (haha det där lät bra) och lika så med texten?... Citera
Katt Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 Va? :huh: Börja med att rita på ett papper, så du vet hur sidan ska se ut. Citera
elin1101 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Skrivet 8 April 2008 Va? :huh: Börja med att rita på ett papper, så du vet hur sidan ska se ut. Ok..... :S Citera
Firecracker Skrivet 8 April 2008 Rapport Skrivet 8 April 2008 hejsan, nu har jag kommit till fårgan-hur gör man egen disign till sin sida?. Kan man göra den i paint.."typ" basen sen lägga in här på fuska mynt sidan och be någon "snygga till det"? men hur ska man göra så menyn kommer på "min menyfina design" (haha det där lät bra) och lika så med texten?... Då jag gör mina layouter så brukar jag skapa dom i Photoshop och sedan importera dom till Imageready där jag slicar dom så att det blir lättare att lägga till text sedan o.s.v.(Slicar är när man klipper layouten i olika delar så att man har mer kontroll sedan då man ska koda) Citera
Ceto Skrivet 8 April 2008 Rapport Skrivet 8 April 2008 Men typ om jag vill ha ett forum template kan jag göra en egen eller? sånna fall med vilket program eller med vad? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.