Gäst lordifan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Undrar bara! Känner alla varandra eller hatar alla varandra hur är det? VAd finns det? är det en s*tanist miljö? I mitt område är ball, händer jävligt mycket, men ingen "Metal miljö, finns bara en kyrkogård som man brukar hänga utanför för det är låst :D men ibland får man hänga där inne :D Vi är bara 2 metalheads där jag och min polare, känns tråkigt, vi är 5 - 6 per som brukar springa runt i området på kvällen och bus ringa och annat skit :D Hur är det i ert område? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) Undrar bara! Känner alla varandra eller hatar alla varandra hur är det? VAd finns det? är det en s*tanist miljö? I mitt område är ball, händer jävligt mycket, men ingen "Metal miljö, finns bara en kyrkogård som man brukar hänga utanför för det är låst :D men ibland får man hänga där inne :D Vi är bara 2 metalheads där jag och min polare, känns tråkigt, vi är 5 - 6 per som brukar springa runt i området på kvällen och bus ringa och annat skit :D Hur är det i ert område? Moget att busringa XD Vem f*n vill "hänga" på en kyrkogård, förresten? Här är det... ja, det är mest bara. Jag hatar alla. Redigerat 8 April 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Skräpigt och klottrigt och dom flesta känner varandra :D Jag ska bo här hela mitt liv jag gillar detta ställe även fast det händer skit ibland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Undrar bara! Känner alla varandra eller hatar alla varandra hur är det? VAd finns det? är det en s*tanist miljö? I mitt område är ball, händer jävligt mycket, men ingen "Metal miljö, finns bara en kyrkogård som man brukar hänga utanför för det är låst :D men ibland får man hänga där inne :D Vi är bara 2 metalheads där jag och min polare, känns tråkigt, vi är 5 - 6 per som brukar springa runt i området på kvällen och bus ringa och annat skit :D Hur är det i ert område? Busringa... Vilken värsting du är! Ska vi hångla? :wub: Iaf, jag bor i en liten by utanför "den stora staden". Alla känner alla, finns inga affärer, nästan bara villor och några fabriker. Om man vill ha kul är det bara att åka 3km till "den stora staden". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Bor i en förort till Varberg, alla som kommer dit från Varberg tkr det är en gangsterby typ. Nä, här hjälper man morsan och farsan och på den tiden som är över kör man moppe eller hänger med kompisarna och skjuter raketer på varann. Jag har min farsas blod i mina ådror, när han var liten satte han eld på en soptipp, sen "luntade" han upp en hel fotbollsplan... På vintern kastar man snöbollar på andra, sej själv, eller på bilar. I affären köper man mentos och massa light - cola som man sen slänger i skolkorridoren när skolan är igång igen, efter det långa, härliga sommarlovet. Nä, annars består det mest av några hus, två kyrkor (!), en skola (Vidhöge), en damm, nån äng och lite skog, massa vägar, och till sist en massa idioter. Ett vanligt samhälle helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Det är lungt, det händer inte så mycket. Bor liksom på ett villa område i skogen. Det säger det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Cyklar försvinner hela tiden men annars är det väl ganska nice, förutom att det är klottrat med ordet "RED" i hela j*vlar staden. technique. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Skärholmen/Vårberg Resten säger sig självt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Det e bara massa gårdar. Sen några kolonier ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 rätt lungt faktiskt mest gammlingar och familjer ;) festerna är inne i staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Bor typ 10 min(med bil) från stan. Det är ganska lungt här men många tonårs gäng går runt här och skrämmer bort små barn(nej, inte som mig) på natten >:( Redigerat 10 April 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.