krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 jag har utväklingssamtal på måndag å jag har varit sjuk en del, hon säger att jag har skolkat hela tiden jag har varit sjuk vilket som inte är sannt. vad ska jag säga så hon ska tro på det å så hon inte bli galen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Den av dina föräldrar som följer med kan väll berätta det för henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 ja, jag hoppas det:P men inte säker på det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Låt hon tro det då. Du vet ju själv att du inte har det, lärare är knäppa, ibland. (Helatiden) Vad ska hon göra? technique. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 hon kanske skickar tillbaka mig till klass 5 asså att jag får gå om :/ men tror ej det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Är du rädd för att din förälder ska bli arg? Vet inte de om att du har varit hemma i sjukdom då? Jaja, det går säkert inte bra alls. De kommer att slå ihjäl dig, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 men LOL har jag sagt det lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Roflmao. Om dina föräldrar vet att du har varit sjuk och din lärare säger att du har skolkat så kommer nog din lärare hellre få en käft-smäll istället för... tja inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Tror knappast att din lärare har sagt så. Antagligen en stor överdrift från din sida. Om hon nu har gjort det så vet ju dina föräldrar att du varit sjuk. Vad är problemet? Om läraren inte gör som du vill kör vi på den här, och den här. Lite Half-Life 2-vibbar. Slå med kofoten så likt Gordon som möjligt, helst emot hennes huvud. Funkar det inte tar du upp bänkar med gravity gun och slungar iväg emot den jäveln. Allt för att hon sade att du skolkade. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 men LOL har jag sagt det lr?Nej, men du värkar överdrivet orolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Hon kan inte tvinga dig att gå om en klass om du når målen. Detta kanske redan är skirvet i tråden, förlåt att jag inte har tid att läsa allt. Asså om dina föräldrar bryr sig så klart som f*n att de hjälper dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Om du har inte missat viktiga lektioner och inte hänger med på arbetspassen, då kanske du borde gå om... Känner en person som fick gå om eftersom hon var sjuk väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg