eeewwhh Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Alla ni som låtsas skriva uruselt, ni är verkligen roliga. Hemskt nyskapande att skriva sådant i en tråd om stavning. Nu när det dessutom kommit tio nästintill likadana inlägg kan ni väl f*n förstå att det inte är kul längre. Har i och för sig aldrig varit det heller.Kunde inte sagt det bättre själv. Det kunde jag men jag orkade inte B). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Bara om första och sista bokstaven i orden är rätt så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 1. Använd punkt i slutet av en mening. 2. Skriv med stor bokstav i början av varje mening. 3. Kom ihåg att sätta in andra tecken som frågetecken, utropstecken och andra skiljetecken. 4. Kolla alltid genom ditt inlägg efter du har skrivit klart det och rätta till stavfel. 5. Skriv inte meddelanden med Caps-Lock, det är bara irriterande. 6. Skriv inte mellanrum före skiljetecken. 7. Om du inte vet hur ett ord stavas så bör du kolla runt dig och försöka att hitta ordet 8. Använd mellanrum efter skiljetecken, annars blir allt till en stor röra... 9. Skriv alltid ett inlägg i samma tidsform, undantag när du citerar eller skriver en berättelse ur två (eller flera) olika synvinklar. Eller så kan du installera en "grammatikrättare" till FireFox. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/do....4-fx+zm+tb.xpi Några bra tips... Tråden är bara till för att hjälpa. hmm.. det enda du gjort på fuska.se är att klaga på folks stavning xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Det är fantastiskt roligt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) oejk menn vaför scka mann kuna dett her?++1+00ett=? Roligt att du visar vad du är kapabel att göra. En fråga sen blir jag tyst. Vad är meningen att komma till ett forum som mainly ska handla om spel och fusk, och leka förskole lärare, kom igen. Man lär sig stava i skolan men inte många pallar satsa på att stava när man behöver hjälp osv. sen är det jätte roligt att du har mognat och vill sprida det i allmänheten. Careface -> -_- Alla ni som låtsas skriva uruselt, ni är verkligen roliga. Hemskt nyskapande att skriva sådant i en tråd om stavning. Nu när det dessutom kommit tio nästintill likadana inlägg kan ni väl f*n förstå att det inte är kul längre. Har i och för sig aldrig varit det heller.Wow! Du är fjorton år och använder ord som min mamma och pappa använder, på en skala 1-10, Hur stolt är du över det? Redigerat 16 April 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Alla ni som låtsas skriva uruselt, ni är verkligen roliga. Hemskt nyskapande att skriva sådant i en tråd om stavning. Nu när det dessutom kommit tio nästintill likadana inlägg kan ni väl f*n förstå att det inte är kul längre. Har i och för sig aldrig varit det heller.Wow! Du är fjorton år och använder ord som min mamma och pappa använder, på en skala 1-10, Hur stolt är du över det? Erkänn att du trodde att alla skulle tycka att du var "fett kul". När du fattade att du inte var det var du tvungen att lägga in meningslösa bilder och "dissa" mig och Frozenmoon. Pratar du ett annat språk än morsan och farsan? Annars använder ni väl ofta samma ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 1. Använd punkt i slutet av en mening. 2. Skriv med stor bokstav i början av varje mening. 3. Kom ihåg att sätta in andra tecken som frågetecken, utropstecken och andra skiljetecken. 4. Kolla alltid genom ditt inlägg efter du har skrivit klart det och rätta till stavfel. 5. Skriv inte meddelanden med Caps-Lock, det är bara irriterande. 6. Skriv inte mellanrum före skiljetecken. 7. Om du inte vet hur ett ord stavas så bör du kolla runt dig och försöka att hitta ordet 8. Använd mellanrum efter skiljetecken, annars blir allt till en stor röra... 9. Skriv alltid ett inlägg i samma tidsform, undantag när du citerar eller skriver en berättelse ur två (eller flera) olika synvinklar. Eller så kan du installera en "grammatikrättare" till FireFox. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/do....4-fx+zm+tb.xpi Några bra tips... Tråden är bara till för att hjälpa. Varför kan du då inte använda punkt i slutet av mening. Kolla på 7:an. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Alla ni som låtsas skriva uruselt, ni är verkligen roliga. Hemskt nyskapande att skriva sådant i en tråd om stavning. Nu när det dessutom kommit tio nästintill likadana inlägg kan ni väl f*n förstå att det inte är kul längre. Har i och för sig aldrig varit det heller. Wow! Du är fjorton år och använder ord som min mamma och pappa använder, på en skala 1-10, Hur stolt är du över det? Erkänn att du trodde att alla skulle tycka att du var "fett kul". När du fattade att du inte var det var du tvungen att lägga in meningslösa bilder och "dissa" mig och Frozenmoon. Pratar du ett annat språk än morsan och farsan? Annars använder ni väl ofta samma ord. Ja såklart man satsar på komedi karriär på fuska.se !!! Och du svarar inte på min fråga... därför? Och nej vi pratar inte olika språk men vi använder olika ord, man brukar kunna säga så. svara också på min fråga, 1-10 hur stolt är du efter ett inlägg fullt med rättstavningar och svåra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) 1. Använd punkt i slutet av en mening. 2. Skriv med stor bokstav i början av varje mening. 3. Kom ihåg att sätta in andra tecken som frågetecken, utropstecken och andra skiljetecken. 4. Kolla alltid genom ditt inlägg efter du har skrivit klart det och rätta till stavfel. 5. Skriv inte meddelanden med Caps-Lock, det är bara irriterande. 6. Skriv inte mellanrum före skiljetecken. 7. Om du inte vet hur ett ord stavas så bör du kolla runt dig och försöka att hitta ordet 8. Använd mellanrum efter skiljetecken, annars blir allt till en stor röra... 9. Skriv alltid ett inlägg i samma tidsform, undantag när du citerar eller skriver en berättelse ur två (eller flera) olika synvinklar. Eller så kan du installera en "grammatikrättare" till FireFox. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/do....4-fx+zm+tb.xpi Några bra tips... Tråden är bara till för att hjälpa. Varför kan du då inte använda punkt i slutet av mening. Kolla på 7:an. :D Haha, oj. Slarvfel. Orkar inte rätta till nu. :P amo: Jag förstår inte varför du klagar? Är det något problem om man använder mer komplicerade ord och uppför sig på ett mer moget sätt? Nej! Och det om att man inte behöver så mycket stavning på forum... Det behöver man inte, men det är mycket bra att kunna stava bra. Jag har varit med på ett flertal forum där folk har blivit mobbade pga stavning. Och dessutom så är det mycket roligare att läsa ett inlägg om det är rättstavat. Redigerat 17 April 2008 av Frozenmoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 amo: Jag förstår inte varför du klagar? Är det något problem om man använder mer komplicerade ord och uppför sig på ett mor moget sätt? Nej! Och det om att man inte behöver så mycket stavning på forum... Det behöver man inte, men det är mycket bra att kunna stava bra. Jag har varit med på ett flertal forum där folk har blivit mobbade pga stavning. Och dessutom så är det mycket roligare att läsa ett inlägg om det är rättstavat. Asså enligt vad jag har sett dig skriva så är du inte yber nice på det du glömmer punkter stavar fel tid till tid...Sålänge man kan läsa vad det står så kan man inte störa sig på det. Också skriver du att det är roligare att läsa ett rättstavat inlägg. Hm. Svara mig, har jag fel eller är det bara jag som får mig ett asg när nån 10 åring skriver om ett "jumdskep som hetter jale" än om någon skriver serriöst. Sen kan jag hålla med om att man kan ta någon oserriöst om man skriver dåligt i tex. en debatt. Men jag vill informera dig att typ 70% av det här forumet består av forum som man inte måste vara serriös i. Bara jag som vill höra admins åsikt om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Strunt i grammatiken och lär er att "lr" är fjantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Hahaha... Idiot. Huvudsaken är att jag vet att det stavas. Men olyckor inträffar, och det tar jag hänsyn till. Och inlägg som är rättstavade är inte roligt som humor, skämt, etc. Alltså, roligare att svara på det. Ganska svårt att förklara dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.