elin1101 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 nej tack.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Asså, tror du verkligen att marmor är lika mycket värt som trä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 jag hatar ikariam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 jag hatar ikariam Onödigt å sklriva :D , vf hatar du ikariam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slycooper Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Ja varför hatar du det? Det är skit kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 hur långt tid tar det för ett acc att bli raderat om man är inaktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Asså, tror du verkligen att marmor är lika mycket värt som trä?1 marma är värd 60 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Asså, tror du verkligen att marmor är lika mycket värt som trä?:D , nä, tror du att jag tror det? :D ...jag vet att det är så, men vill itne betala dubbla med trä bara för marmor, då räcker det lungt med den inkomsten jag får i marmor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 jag vor på 47:71 på beta om nån e nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vad går Ikariam ut på :huh: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Vad går Ikariam ut på :huh: ? Inget :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Inget? Klart det går ut på nåt. Att bygga upp din stad. Skapa kolonier och få den största staden av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.