sharkman Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 hur går man med i en allians??? började nyss :gitarr: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 hur går man med i en allians??? började nyss :gitarr: :kung:bygg en ambasad, men forska inte fram det i början! det e inte bra vänte ett tag tills du har bra resurser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
potti Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag har ikariam jag heter Hiji har 5 städer (4 kolonier) Mina städer e i lvl 22 19 18 11 och 2 i värld Alpha.Navigeringen är 49 38.. ni får gärna attackera mej men lycka till! :medieval: :evil: ;: Kan ni alla säga vad ni heter på ikariam?... Själv heter jag elin1101 Hiji mina kordinationer är: 49 38 staden heter Vellinge 1 Är inne på min andra koloni men min osmarthet fick mig att fixa den på ännu en marmor ö så nu måste jag köpa över 4500 kristall saker för att fixa min tredje koloni. Är det nån som säljer? Jag kan byta med marmor, svavel eller guld om det nu behövs för att göra det. Mina städer har dom coolaste namnen :D Bakarstad (Huvudstaden), Bakarsala (första koloni) och min andra koloni som jag fixar nu ska heta Bakarholm.Min tredje koloni ska nog heta Bakarvall som i Sundsvall :D Btw, Garone InFlame vet mina cords och han har inte plundrat mig, MWAHAHAHAHHA ingen vågar ge sig på min gigantiska armé med hopliter.Garone det borde väl stå vem som plundrade dig iallafall? Vad är dina kordinationer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 asså jag fattar ingenting på det här spelet:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) måste man inte, ja plundrar min granne med 6 gubbar typ får typ 60 skog, Heter Tobbe93 om ni vill anfalla lr bilda alliance lr nåt Får jag vara med i alliancen hur långt tid tar det för ett acc att bli raderat om man är inaktiv? 7 dagar, sedan väck Var på semester och tog inte semester läge för jag villa vara rik när jag komm hem sedan borta :( :( :( Är det någon som bor i närheten av 78:65är det någon som säljer svavel jag behöver ca 1000-4000 mot kristall Jag säljer svavel och behöver värkligen kristall men jag bor 100,70 Jag behöver vin och kristall Redigerat 12 Augusti 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samy Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 jag erbjuder kristaller mot vin och eller trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag heter Lord Lime men har precis börjat. Hade en account (Tarea the Great) som var på typ rank 300 men orkade inte mer sen. Älskar detta spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 ikariam är värdelöst ,_, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 ikariam är värdelöst ,_, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag har nu startat om..helt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ingen som attackerar en om man lägger upp ens cordinater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NOTI Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 hej ! älskar detta spel! mycket roligare en WOW och CS men är det nån som ger bort ett bra account? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.