PirateLord Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 nån som kan hjälpa mig med en sak MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 nån som kan hjälpa mig med en sak MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minska folket i stan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 vadå ska jag döda dem eller?? eller ska jag skicka ut alla i krig eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Uppgradera din taverna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 nån som kan hjälpa mig med en sak MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Din stad är full av alkolister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 nån som kan hjälpa mig med en sak MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Din stad är full av alkolister. jupp och alla är fulla fast halva stan är i krig med tomtefarn han har plundrat mig på 150k guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Varför har vissa en palm framför sitt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Varför har vissa en palm framför sitt namn? De har suttit semesterläge på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Varför har vissa en palm framför sitt namn? De har suttit semesterläge på sig. Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vad händer när de är i semester-läge då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vet inte riktigt, men man kan inte attackera en i semsterläge iaf. Antar att det är själva poängen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Så..nån som spelar detta? har bara precis börjat så jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med. http://www.ikariam.se/ är länken iaf :) SKIT TRÅKIGT. det sämsta j*vla spelat som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.