Jote Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) nån som kan hjälpa mig med en sak MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Din stad är full av alkolister. jupp och alla är fulla fast halva stan är i krig med tomtefarn han har plundrat mig på 150k guld Ge mig hans coords så skickar jag en armé dit, han är ju 2:a på listan :o Jag har 66k guld, ingen vill köpa svavel eller marmor :( Jag har slutat ge dom vin. INGEN I MINA STÄDER FÅR NÅGONSIN DRICKA ALKOHOL. Dom är fortfarande glada. Redigerat 17 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vet inte riktigt, men man kan inte attackera en i semsterläge iaf. Antar att det är själva poängen ^^ man pausas helt enkelt.man får inga resurser,kan inte bli anfallen..ja du fattar poängen. Så..nån som spelar detta? har bara precis börjat så jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med. http://www.ikariam.se/ är länken iaf :) SKIT TRÅKIGT. det sämsta j*vla spelat som finns nej det är roblox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Så..nån som spelar detta? har bara precis börjat så jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med. http://www.ikariam.se/ är länken iaf :) SKIT TRÅKIGT. det sämsta j*vla spelat som finns Antar att du aldrig testat det. Ikariam är imo det bästa 'casuala' spelet. d.v.s ett som man bara loggar in på cirka 1 gång per dag och inte lägger ner så mycket tid på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 du behöver lägga ner mkt tid på det senare....det är precis som travian, man måste gå upp på natten och liknande hela tiden >_< human-age.com är nog det bästa 1 gång om dagen spel jag vet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag höll på med Human-age som 'Secondary Spel' innan Ikariam. Tröttnade rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 du behöver lägga ner mkt tid på det senare....det är precis som travian, man måste gå upp på natten och liknande hela tiden >_<human-age.com är nog det bästa 1 gång om dagen spel jag vet :PVa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Om man är riktigt hardcore kanske man går upp mitt i natten. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag är nybörjare heter Duali95 på alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 vad är det för något om det står t.ex. ROFLMAO(i) vid namnet?är det att den är i semesterläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 vad är det för något om det står t.ex. ROFLMAO(i) vid namnet?är det att den är i semesterläge? (i) vid användarnamnet betyder att spelaren är inaktiv, at tden itne varit in p åen längre tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Ja, och efter ett tag så raderas användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Om man är riktigt hardcore kanske man går upp mitt i natten. :P Men det är typ när man börjar närma sig top fem och måste gå upp för att skaffa soldater eller förstärka nåt ställer eller attackera. För ananrs så lär man inte vara kvar där när man vaknar sen :P Vi vet ju alla hur No-lifers är xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.