t00ncheat Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 jag vill veta hur man gör en egen moparscape (client silab) server. När jag gör en så står det att den är offline. hur gör man så den blir online. Eller om nån har en server och jag kan bli admin eller nåt på den. skulle gärna vilja ha en klar server som var kodad och klar så jag var admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det här ämnet är på fel plats! Det står ju Runescape & Tibia Bara för att Moparscape liknar rs ( som inte är rs utan private ) så skulle nog detta ämne ligga i Övrigt. Det finns väll nån guide nån stans på deras server status sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det här ämnet är på fel plats! Det står ju Runescape & Tibia Bara för att Moparscape liknar rs ( som inte är rs utan private ) så skulle nog detta ämne ligga i Övrigt. Det finns väll nån guide nån stans på deras server status sida. Det är likväl runescape eftersom hela klienten är densamma, dock en väldigt patetisk kopia. Har aldrig sett någonting så dåligt programmerat i hela mitt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Men frugooscape.net har lagts ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men frugooscape.net har lagts ner? Japp, men det är nog uppe snart igen, men det är för slow xp rate där ju tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men frugooscape.net har lagts ner? nej dom har inte laggt ner det.det bara upgraderas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg