Gäst Sinna Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) är det christer sjögren-älskarna här också jag tror säker att fler av dom kommer bli medlemmar här och sen spamma hela forumet har dom gjort på en annan sida <_< Redigerat 4 Maj 2008 av Sinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 är det christer sjögren-älskarna här också jag tror säker att fler av dom kommer bli medlemmar här och sen spamma hela forumet har dom gjort på en annan sida <_<Vem älskar Christer Sjögren? Ett par 50-åriga tanter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Kära musikälskare. Jag vill börja med att tala om för er att även jag är en så kallad ungdom. Jag vet att det inte alltid är så lätt att lyssna till sitt hjärta, jag vet hur stark omgivningens inflytande kan vara. Många av oss (ja, jag skriver oss då jag känner att vi har någonting inom oss som binder oss samman) fastnar i dåliga vanor. Vi lyssnar på skitmusik. Green Day, Tokio Hotel och System of a Down kan jämföras med amfetamin, ecstasy och heroin. Det är lätt att bli sugen på att testa, det är lätt att fastna och det är skadligt. Den stora skillnaden är dock att de tre förstnämnda är socialt accepterade vilket gör dem så otroligt mycket farligare. Jag vill visa er att världen kan vara så oerhört vacker och underbar. Ni behöver inte leva ett fejkat liv med Nightwish, Kent och Snow Patrol för att inbilla er att livet betyder något och att ni är lyckliga. Jag har funnit ljuset, jag har funnit lyckan, och jag har funnit livsglädjen. Och allt detta fann jag hos en enda man. Och hans namn är Christer Sjögren. "Haha, dansband?!", tänker ni säkert nu. Men varför tänker ni "Haha, dansbad?!"? Jo, jag har redan sagt det en gång, och jag säger det igen. Som ung är det svårt att lyssna till sitt hjärta och omgivningens mörka fingrar har knutit sig kring era ljusa själar. Christer är lycka, liv och livsglädje. Jag hoppas att ni kan gå in i er själva och finna det som ni EGENTLIGEN vill, inte det som er omgivning förväntar sig att ni ska vilja. Bered er på en fantastisk resa, bli ett Christer-fans du också! Konvertera till Christerdomen! Sök hjälp serriöst, man ska inte bara vara sådär. Sök hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Poison: Jag, JAG älskar Christer Sjögren ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkitvatten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag lyssnar inte på Christer Sjögren men ja hatar Emos!!! Det är bra att dom hackade Tokyo's Hottel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) SlemmStropp....EPIC PHAIL YOU PHAIL NAB! ner med christer. Redigerat 6 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 SlemmStropp....EPIC PHAIL YOU PHAIL NAB! ner med christer. Won't you come over and say that to my face, tough guy? http://i173.photobucket.com/albums/w80/Sebbe_01/3447786819.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Christer sjögren? Skulle inte tro det va? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Skulle jag börja lyssna på Christer Sjögren skulle jag garanterat ta självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Kära musikälskare. Jag vill börja med att tala om för er att även jag är en så kallad ungdom. Jag vet att det inte alltid är så lätt att lyssna till sitt hjärta, jag vet hur stark omgivningens inflytande kan vara. Många av oss (ja, jag skriver oss då jag känner att vi har någonting inom oss som binder oss samman) fastnar i dåliga vanor. Vi lyssnar på skitmusik. Green Day, Tokio Hotel och System of a Down kan jämföras med amfetamin, ecstasy och heroin. Det är lätt att bli sugen på att testa, det är lätt att fastna och det är skadligt. Den stora skillnaden är dock att de tre förstnämnda är socialt accepterade vilket gör dem så otroligt mycket farligare. Jag vill visa er att världen kan vara så oerhört vacker och underbar. Ni behöver inte leva ett fejkat liv med Nightwish, Kent och Snow Patrol för att inbilla er att livet betyder något och att ni är lyckliga. Jag har funnit ljuset, jag har funnit lyckan, och jag har funnit livsglädjen. Och allt detta fann jag hos en enda man. Och hans namn är Christer Sjögren. "Haha, dansband?!", tänker ni säkert nu. Men varför tänker ni "Haha, dansbad?!"? Jo, jag har redan sagt det en gång, och jag säger det igen. Som ung är det svårt att lyssna till sitt hjärta och omgivningens mörka fingrar har knutit sig kring era ljusa själar. Christer är lycka, liv och livsglädje. Jag hoppas att ni kan gå in i er själva och finna det som ni EGENTLIGEN vill, inte det som er omgivning förväntar sig att ni ska vilja. Bered er på en fantastisk resa, bli ett Christer-fans du också! Konvertera till Christerdomen! :o :o :o !!!!!! Soad(System of a down)_token Redigerat 7 Maj 2008 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag kan ju säja att majoriteten som är intresserade av denna kille är ungefär 40+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.