Vitdom Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Lägg till Internet Explorer 8 beta 1 på webbläsare! http://www.microsoft.com/windows/products/...8/getitnow.mspx NEJ!!!! Det är så många buggar och du kan inte gå in på alla sidor!!! :o Eh, va? Det är ju bara och trycka på "Emulate IE7" så använder den IE7 motorn + man får de flesta nya finesser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Lägg till Internet Explorer 8 beta 1 på webbläsare! http://www.microsoft.com/windows/products/...8/getitnow.mspx NEJ!!!! Det är så många buggar och du kan inte gå in på alla sidor!!! :o Eh, va? Det är ju bara och trycka på "Emulate IE7" så använder den IE7 motorn + man får de flesta nya finesser. Det bugga för mig iaf! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Vad för webbhotell använde du och hur gjorde du sidan? Jag gör en egen sida också förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Som webhotell använde jag xthost.info och jag kodade i programet NVU som finns på min hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Som webhotell använde jag xthost.info och jag kodade i programet NVU som finns på min hemsida! Kan ju testa det senare så jag kan lägga upp mina filmer och bilder. :P Tack så mye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Fixar du stavningen blir det kanon. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 mycket bra sida skulle inte kunnda göra en bättre! ha med så att man kan ladda ned Cs gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 mycket bra sida skulle inte kunnda göra en bättre! ha med så att man kan ladda ned Cs gratis. Det skulle ju vara olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 ist för att skriva t.ex. packningsprogram och FTP program kan du lägga allt under Program lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ist för att skriva t.ex. packningsprogram och FTP program kan du lägga allt under Program lr nåt. Men asså det är ju till för att det ska vara olika kategorier! Så det ska va så! MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 ist för att skriva t.ex. packningsprogram och FTP program kan du lägga allt under Program lr nåt. Men asså det är ju till för att det ska vara olika kategorier! Så det ska va så! MvH Alexander P12! Varför inte bara skaffa subkategorier då? (duh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Sidan var väl till för program? Då är hela menyn uppbyggd av subkategorier... Jag tycker det ser bra ut. Men den mörkaste texten skulle vara LITE ljusare. Kodningen: Du en frame som inte används. Den kan du ta bort. Men jag fattar inte varför du använder frames överhudtaget när du bara har en frame. Redigerat 27 April 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.