Hoppa till innehåll

Steam Vacbanned

Rekommendera inlägg

Hjälp!

Jag fick ett cheatprogram från mina kompisar och jag använde det 2 gånger i CS: source på en surf...

Denna server var VAC Secured och jag trodde att ifall jag blev bannad så skulle det isåfall bara vara ifrån den severn.

Men när jag startade Steam idag så sa Steam att jag blivit bannad från ALLA Vac servrar och vet inte vad jag ska göra!!!

:o

Detta är väldigt tråkigt, men jag undrar... Är jag föralltid bannad, eller bara ett tag???

Skulle vara väldigt tacksam för svar!

//Apparat1230

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver bara ladda ner ett nytt steam.

Det finns gratis på steampowered.

Jag cheated, 4veckor efter så var jag bannad på alla vac servers. Då gick jag in på steampowered laddade ner ett nytt steam, avinstallerade allt mitt gammla, dv.s steam, css och alla steam spel.

Sen så installerade jag det nya steam, sedan installerade jag css, (mitt gamla) css då funkade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hjälp!

Jag fick ett cheatprogram från mina kompisar och jag använde det 2 gånger i CS: source på en surf...

Denna server var VAC Secured och jag trodde att ifall jag blev bannad så skulle det isåfall bara vara ifrån den severn.

Men när jag startade Steam idag så sa Steam att jag blivit bannad från ALLA Vac servrar och vet inte vad jag ska göra!!!

:o

Detta är väldigt tråkigt, men jag undrar... Är jag föralltid bannad, eller bara ett tag???

Skulle vara väldigt tacksam för svar!

//Apparat1230

Vad väntade du dig? -_-

Du måste köpa nytt spel och göra ett nytt acc.

och sluta förstöra spelet för andra för f*n.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan aldrig spela på vac servrar , innan man går in i spelet ( Vac servrar ) står det cheat vill result to a perament ban.Men du kan fortfarande spela på ( Non secure ) servrar men många spelar inte där så bästa är väll att gå och köpa nytt css eller vad du ska ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Jag cheated, 4veckor efter så var jag bannad på alla vac servers. Då gick jag in på steampowered laddade ner ett nytt steam, avinstallerade allt mitt gammla, dv.s steam, css och alla steam spel.

Sen så installerade jag det nya steam, sedan installerade jag css, (mitt gamla) css då funkade det.

Det är kontot som är bannat <_>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man köpa det gratis?!? :o

I så fall, nice, har jag aldrig vetat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...