Apparat1230 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Hjälp! Jag fick ett cheatprogram från mina kompisar och jag använde det 2 gånger i CS: source på en surf... Denna server var VAC Secured och jag trodde att ifall jag blev bannad så skulle det isåfall bara vara ifrån den severn. Men när jag startade Steam idag så sa Steam att jag blivit bannad från ALLA Vac servrar och vet inte vad jag ska göra!!! :o Detta är väldigt tråkigt, men jag undrar... Är jag föralltid bannad, eller bara ett tag??? Skulle vara väldigt tacksam för svar! //Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) För all framtid. Redigerat 22 April 2008 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Japp, föralltid, och det är dom värda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 haha lool ja vad trodde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Du behöver bara ladda ner ett nytt steam. Det finns gratis på steampowered. Jag cheated, 4veckor efter så var jag bannad på alla vac servers. Då gick jag in på steampowered laddade ner ett nytt steam, avinstallerade allt mitt gammla, dv.s steam, css och alla steam spel. Sen så installerade jag det nya steam, sedan installerade jag css, (mitt gamla) css då funkade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Hjälp! Jag fick ett cheatprogram från mina kompisar och jag använde det 2 gånger i CS: source på en surf... Denna server var VAC Secured och jag trodde att ifall jag blev bannad så skulle det isåfall bara vara ifrån den severn. Men när jag startade Steam idag så sa Steam att jag blivit bannad från ALLA Vac servrar och vet inte vad jag ska göra!!! :o Detta är väldigt tråkigt, men jag undrar... Är jag föralltid bannad, eller bara ett tag??? Skulle vara väldigt tacksam för svar! //Apparat1230 Vad väntade du dig? -_- Du måste köpa nytt spel och göra ett nytt acc. och sluta förstöra spelet för andra för f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Du kan aldrig spela på vac servrar , innan man går in i spelet ( Vac servrar ) står det cheat vill result to a perament ban.Men du kan fortfarande spela på ( Non secure ) servrar men många spelar inte där så bästa är väll att gå och köpa nytt css eller vad du ska ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Du behöver bara ladda ner ett nytt steam. Det finns gratis på steampowered. Jag cheated, 4veckor efter så var jag bannad på alla vac servers. Då gick jag in på steampowered laddade ner ett nytt steam, avinstallerade allt mitt gammla, dv.s steam, css och alla steam spel. Sen så installerade jag det nya steam, sedan installerade jag css, (mitt gamla) css då funkade det. Det är kontot som är bannat <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Du behöver bara ladda ner ett nytt steam. Det finns gratis på steampowered. Jag cheated, 4veckor efter så var jag bannad på alla vac servers. Då gick jag in på steampowered laddade ner ett nytt steam, avinstallerade allt mitt gammla, dv.s steam, css och alla steam spel. Sen så installerade jag det nya steam, sedan installerade jag css, (mitt gamla) css då funkade det. Kan man köpa det gratis?!? :o I så fall, nice, har jag aldrig vetat :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Kan man köpa det gratis?!? I så fall, nice, har jag aldrig vetat Tror du man kan få ett spel gratis för 350kr eller ? nej det kan man inte!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Men Raptomex sa att man kunde om man redan hade köpt, men var vac bannad. Eller jag har redan varit vac bannad på både 1.6 och css :P Har köpt nya för längesen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Hopplöst! Gör som raptomex sa. Jag har fuskat flera gånger och blivit bannad. Då laddar jag ner ett nytt STEAM ACCOUNT typ, sen så installerar jag mitt cs.css igen på det. Sen är men inte bannad längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg