Hoppa till innehåll

Steam Vacbanned

Rekommendera inlägg

Gäst Poison

Hopplöst!

Gör som raptomex sa.

Jag har fuskat flera gånger och blivit bannad. Då laddar jag ner ett nytt STEAM ACCOUNT typ, sen så installerar jag mitt cs.css igen på det.

Sen är men inte bannad längre.

Hur f*n tänker du då?

Nyckeln binds väl vid kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hopplöst!

Gör som raptomex sa.

Jag har fuskat flera gånger och blivit bannad. Då laddar jag ner ett nytt STEAM ACCOUNT typ, sen så installerar jag mitt cs.css igen på det.

Kan du inte skriva lite mer hur man gör här som en guide :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hopplöst!

Gör som raptomex sa.

Kan du inte skriva lite mer hur man gör här som en guide :P

Det går inte -.- Spelet binds via accountet, så när man väl använt det på ett, så går det inte använda igen på ett annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver bara ladda ner ett nytt steam.

Det finns gratis på steampowered.

Jag cheated, 4veckor efter så var jag bannad på alla vac servers. Då gick jag in på steampowered laddade ner ett nytt steam, avinstallerade allt mitt gammla, dv.s steam, css och alla steam spel.

Sen så installerade jag det nya steam, sedan installerade jag css, (mitt gamla) css då funkade det.

Kan man köpa det gratis?!? :o

I så fall, nice, har jag aldrig vetat :lol:

köpa det gratis? lol :lol:

och du är bannad för alltid, eller kanske bara 80 år? :huh: vet inte riktigt men köp ett nytt. hehe

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Asså jag ska förklara så att det går hem i i varje hjärna här.

Jo, fuskar du på en VAC server, då blir du bannad, temp bannad.

Då köper du ett nytt steam konto. Och installerar det. Sen loggar du in på din gamla konto ( bannade kontot) och avinstallerar css.

Sen logar du in på ditt nya konto och installerar css ( det du avinstallerade ) sen så går du in på spelet och då kan du spela igen, alltså du är inte bannad då.

Jag vet att det fungerar för att Raptomex hjälpte mig med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack

Koden för spelet fungerar endast för ett account.

Jag blev VAC bannad men köpte nytt acc.

Kostade 119kr på elgiganten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hjälp!

Jag fick ett cheatprogram från mina kompisar och jag använde det 2 gånger i CS: source på en surf...

Denna server var VAC Secured och jag trodde att ifall jag blev bannad så skulle det isåfall bara vara ifrån den severn.

Men när jag startade Steam idag så sa Steam att jag blivit bannad från ALLA Vac servrar och vet inte vad jag ska göra!!!

:o

Detta är väldigt tråkigt, men jag undrar... Är jag föralltid bannad, eller bara ett tag???

Skulle vara väldigt tacksam för svar!

//Apparat1230

Säger en sak, skyll dig själv om du cheatar!

Cheat är för Noobs!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nämen oj.. jag visste inte att man kunde KÖPA ett steam account. Trodde man bara registrerade sig och sen så köpte man SPELET / SPELEN till själva kontont. Jag måste ha missat något^^ Det är som när folk säger "Vad är din MSN" eller "Vad heter du på MSN".. exakt lika dumt.

Jag förstår inte varför folk bara inte kan läsa lite om det man ska göra innan man gör det. Detta är ett bra exempel, varför gjorde du bara inte så att du gick in på steampowereds hemsida och läste om VAC Security? Jag är nästan säker på att det finns en sida på deras hemsida där du kan läsa i stort sätt allt om det. På grund av att du inte gjorde det är du nu VAC bannad på ALLA serverar föralltid så länge du inte registrerar dig på nytt hos steam. Dock måste du köpa spelen på nytt för att det ska funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...