Hoppa till innehåll

Omg Ska Stämma Blizzrad


mariowii
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, har kört wow nu vet inte hur läng har iaf använt mig av 6-7 GCs.

Och när jag började visste jag ej att '' acc'' va viktigt...visste ej va de va just då XD.

så ja ba skrev nåt namn + e-mail :/

 

och en dag blev jag DCad ( typ en vecka sedan) efter 5 min kuned ja logga in igen men alla min saker var borta så ja kotaktade GM in-game och bad om hjälp men dom suspenderar mitt account och de är fotfarande suspenderat .....

 

och så har jag då e-mailat dom + ringt dom och nu 3 dagar sedan händ nåt.

 

jo ja har sparalösen på den e-mailen som jag skickade till blizzard ifrån med då för 3 days sedan exploderade min dator....( tro de eller ej) satt o såg tv medanse de sa poff som in i hel*vete och så började ryka...

 

nu ska ja då få en ny dator + kan ej passet till e-mmailen.....

 

 

VAD f*n SKALL JA GÖRA?

 

 

själv har jag täkt på o köpa om alla spelen o göra ett nytt ordentligt acc osv till sommaren men asså ja hade 3 70s...-

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ditt acc är under investigation så suspendar de detta tills de utrett vad som hänt. D.v.s du kommer inte kunna logga in på varken spelet eller forumet.

 

Det står även i deras forum att de ligger efter några veckor med alla investigation och att man BARA behöver maila dom _en_ gång. Dock säger dom att man inte kan ringa till deras investigation crew. Jag undrar då vart du har ringt...

 

Mitt tips är att läsa på deras forum om liknande problem. Du kommer då hitta att man bara behöver maila dom en gång och seda vänta ett flertal veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

skicka ett mail till deras support och skriv som det var. du kommer inte ihåg passwordet till emailen som står registrerat på ditt account. skicka med en bild på ett gammalt gamecard, cdkey, personliga uppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Stäm inte Blizzard, stäm dig själv.

Håller med, och du kan inte stämma Blizzard, de kan inte hållas ansvariga för att du är mentalt defekt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ring in till Blizzard paying support elr vad det hette, säg att du använde en e-mail som du fick av din internetleverantör och att du nu har bytt internetleverantör och att de har tagit bort mailen. Säger du då vad den gamla e-mailen hette så får du skriva in en ny, dock måste du ha kvar något av dina fyra sista Gamecards för att ange koden som finns på dem tror jag. Så var det iallafall för mej ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...