360Xbox Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag undrar om ni har svurit till en lärare... själv har jag gjort de, jag sa de högt men han hörde de inte. Nu undrar jag om ni har de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 (redigerat) Jag undrar om ni har svurit till en lärare... själv har jag gjort de, jag sa de högt men han hörde de inte. Nu undrar jag om ni har de.. Oj va tufft. Man ska inte dra en stor käft.. Ontopic: NEJ det har jag inte gjort Redigerat 23 April 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Japp, många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Nej. Finns ingen anledning. Ingen bra anledning åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Ja. Och det var fina anledningar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Min fröken är inte mycket mer en tonåring (sykist) så jag har svärt åt henne och hon har gjort det tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag har svurit rejält åt min f.d. Spanska Lärare Britta, men inte på hennes lektioner. Hon skulle seriöst få mig relegerad om jag hade svurit åt henne på lektion och hon hört det. Sån kärring är hon -_- Thank God att vi har en ny Spanska Lärare nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 jag har svärt åt min förra lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jo ja gjorde de en gång, lite för högt tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jadå, blev förbannad på min syslöjdslärare och sa "j*vla hora" till henne. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) Ja, jag sa "fuck you" till min förra idrottlärare. Redigerat 16 Maj 2008 av volvo_850 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.