halokrom Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Vi hade en lärare som hjälper ig-barn som vikarie, och jag frågade om jag fick gå på toa och hon svarade ja, när jag kommer till baka så sätter jag mig och hon kommer fram till mig och frågar om jag tar ett brake, då sa jag va? så frågade hon samma jäv#a sak igen och då skrek jag över hela klassrumet: Jag sket ju för i hellvete!! Hon bara garva....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Åt en lärare har jag väl inte svurit, men jag har ju sagt "Vafan" eller "Vad i h*lvete" eller liknande åt saker läraren sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 klart jag har:P har strejkat en hel lektion när vi inte fick sitta i datasalen( en vikarien). och bråkar alltid med min tyska lärare hon kallas hulken och jag är den ända som vågar säga det till henne för alla e så j*vla rädda för henne säger vafan ja tycker och tänker om henne. ps fråga en plugis i vår klass om han tog henne framifrån elelr bakifrån när dom hade "enskilt prat" när hon hörde. det blev kvarsittning i 1,5 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Inte svurit åt en lärare så..men när min kompis tappade en gaffel i matsalen så gick han bara vidarare så kom läraren och "stoppade" oss då sa hon var det du som tappade gaflen och så blev det typ L=lärare J=jag K=kompis K: DET VAR INTE JAG DET VAR HAN (SMILE) L: VAR DET DU? (MITT NAMN) J: NEJ! L:BÖRJAR SKYLLA PÅ MEJ J:DET VAR f*n INTE JAG!!!! K:MN DET VA INTE JAG!!!!!!!!!! J:MEN VAFAN DET VA INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!! L:JAG VET ATT DET INTE VA DU (MITT NAMN) J:MEN VAFAN DÅ KUNDE JAG JU HA GÅTT FÖR LÄNGE SEDAN!!! (KUTAR IVÄG) K: (SPRINGER EFTER -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Haha, Dissad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Hmmm....tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Inte svurit åt en lärare så..men när min kompis tappade en gaffel i matsalen så gick han bara vidarare så kom läraren och "stoppade" oss då sa hon var det du som tappade gaflen och så blev det typ L=lärare J=jag K=kompis K: DET VAR INTE JAG DET VAR HAN (SMILE) L: VAR DET DU? (MITT NAMN) J: NEJ! L:BÖRJAR SKYLLA PÅ MEJ J:DET VAR f*n INTE JAG!!!! K:MN DET VA INTE JAG!!!!!!!!!! J:MEN VAFAN DET VA INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!! L:JAG VET ATT DET INTE VA DU (MITT NAMN) J:MEN VAFAN DÅ KUNDE JAG JU HA GÅTT FÖR LÄNGE SEDAN!!! (KUTAR IVÄG) K: (SPRINGER EFTER -.-) Ojjj, stor sak att tappa en gaffel och ens bry sig om vem som ska ta upp den. Jag har svurit till en lärare. Sagt att hon var "körd i huvudet" då hon sa att vi skulle hinna klart ett häfte som var ca 6 sidor med geografi. Måste även nämna att min kompis som inte hade nått upp till målen i kemi kallade läraren "Eskimå-fitta". Hon fick utbrott på han och slängde ut honom. Jag var med han den dagen också, och läraren ringde hem till han och hans pappa svarade. Hans pappa fick en lättare skrattattack då hon sa att hon hade blivit kallad "Eskimå-fitta". f.ö ser läraren ut som en eskimå ;) Redigerat 31 Maj 2008 av Rabiesekorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Japp, eller inte direkt åt läraren, gjorde övertramp i längdhopp och sa "f*n då" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Nej det har jag inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Mjo.. "Men för h*lvete [lärarens namn]" Dock inte jätteseriöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Det hände mig ofta förut att jag svor utan att det ens var meningen, det bara kom. Nu förtiden händer det aldrig, har väl hänt nån gång men har aldrig blivit en stor grej av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 ja,sa det till slöjd läraren och hon har sagt det gejer om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.