Hoppa till innehåll

Hackat Acc


mariodog
 Dela

Rekommendera inlägg

mitt acc har blivit hackat men får inte tillbaka det av blizzard, (de svarar inte på mina mejl)

så ja undrar ifall nån spelar på anachronos som ally, som kan kolla vad hackarn gör med min char,

han heter killingspre,lvl 70 draenai hunter... ifall nån kan kolla honom.. hälsa honom att jag ska hitta honom, skärra k*ken av han och tvinga han att äta den, och att han ska ge mej lösenordet till accet så att ja kan köran på charen igen så slipper han få k*ken avskuren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mitt acc har blivit hackat men får inte tillbaka det av blizzard, (de svarar inte på mina mejl)

så ja undrar ifall nån spelar på anachronos som ally, som kan kolla vad hackarn gör med min char,

han heter killingspre,lvl 70 draenai hunter... ifall nån kan kolla honom.. hälsa honom att jag ska hitta honom, skärra k*ken av han och tvinga han att äta den, och att han ska ge mej lösenordet till accet så att ja kan köran på charen igen så slipper han få k*ken avskuren

KAn försöka har blivit hackad själv,,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett svar från Blizzard brukar oftast ta 2-3 månader.

pff.. lite överdrivet

 

brukar ta max 4-5 dagar.

 

nej wAcko , det tar inte 4-5 dagar.

Det är minst 10.000 mail per dag och 30 personer som läser.

Kan nog ta 2 veckor elr 3.

Tålamod min vän.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Ett svar från Blizzard brukar oftast ta 2-3 månader.

pff.. lite överdrivet

 

brukar ta max 4-5 dagar.

 

nej wAcko , det tar inte 4-5 dagar.

Det är minst 10.000 mail per dag och 30 personer som läser.

Kan nog ta 2 veckor elr 3.

Tålamod min vän.

 

ofta - jag har skickat in mail till blizzard över 10 gånger minst till deras support. och det har _ALDRIG_ tagit mer än 1 vecka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skära kuken av honom kanske inte är den bästa lösningen. Kasta ner honom i en soptipp och hälla gamla surströmingar borde göra susen.

 

Fick mitt acc också hackad en gång. Den jäveln tog bort min level 70 Gnome Warrior. Tog ca. 3 veckor för att få respons på vad som hänt. Jäveln tog mina pengar och sedan deletade alla mina gubbar förutom dem som var under level 10. Moget va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...