MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Det beror väl på, skolan kanske inte har nån franska/tyska lärare ;-p. Men när man ska börja på högstadiet är det en självklarhet att man kan välja mellan fyra olika språkval. Tyska/Franska/Spanska och Extra Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jo jag vet, det är lite brist på speciellt spanskalärare eftersom det är så jäkla populärt bland högstadieeleverna, på skolorna i Halmstad iallafall ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jo jag vet, det är lite brist på speciellt spanskalärare eftersom det är så jäkla populärt bland högstadieeleverna, på skolorna i Halmstad iallafall ;p Här är det tyska som gäller, fast jag har spanska. Pantalones y vaqueros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag lär mej tyska och spanska (förrutom svenska och engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Jag lär mig inget språk, jag skiter i spanskan och engelskan kan jag redan. På svenskan lär jag mig bara överflödig information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Svenska, ryska i hemspråk. kommer nog ta spanksa i 7an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nellpa Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag läser svenska, engelska, tyska och spanska :P :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 svenska b, engelska b, tyska steg 4 kan även lite användbara fraser på franska, typ "je suis en leopard" och "la baguette d'or" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Svenska, Engelska och Spanska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Svenska A och Engelska C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Estoy estudiando español en la universidad. Sin embargo, también estudio Inglés. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.