Hoppa till innehåll

Vilken Språk Lär Du Dej?


360Xbox

Rekommendera inlägg

Tänker dock byta till engelska fördjupning nästa år. Vet att det är för dom som har svårt med engelska, men jag pallar inte engelskan mer :P

 

Varför byta till fördjupning engelska när du inte pallar det? :lol:

:meddum:

 

Måste du göra samma sak i varje inlägg? -.-'

Jag orkar bara inte skriva att jag håller med, så gtfo j*vla *censur p.g.a risk för varning*

 

Du vet ju inte ens vad I'm with stupid menas. Det betyder inte att hålla med. Och använd inte sånt språk. Spelar ingen roll hur mycket du censurerar, du är ändå ohövlig.

Det betyder "Jag är med dummern", el lik.

Och ja, jag ska ju vara ohövlig j*vla idi*tf*n jag censurerar för att slippa varningar jä*la fi**a. Om det vore tillåtet att kränka folk hursomhelst utan att få varningar så skulle jag göra det utan att censurera.

 

De censureras automatiskt i allafall. -.-

Vad är problemet? Varför skrika taskiga saker mot folk när de tycker det är irriterande att du gör samma sak i varje inlägg?

 

Om du ställer idiotiska frågor lär det hända -_-

 

"Måste du göra samma sak i varje inlägg? -.-'"

Det är klart som f*n att man reagerar som Who gjorde.

 

Jag blir bara så j*vla trött på att han gör samma sak i varje inlägg.

Sen tror jag inte man säger att jag är en j*vla idiotfan för att jag tycker att han skriver samma sak i hans flesta inlägg. Så idiotisk fråga, njaej.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 131
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
Gäst TheWho

Jag läser Franska och ångrar inte att jag tog det. Det är ett mycket intressant språk och det är kul att prata. Dock lite svåra ord att uttala men man lär sig. Glöm inte Övning Ger Färdighet. :)

Precis så känner jag. Tog franska just för att det är ett intressant och svårt språk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda språk jag skulle vilja lära mig i skolan av dom där är Tyska, men engelska är viktigare så jag kör enbart engelska. Annars skulle det vara kul att plugga Japanska och Isländska eller helldre ursvenskan.

Latin försöker jag lära mig själv hemma så mycket jag kan, runskrift tränade jag mycket på förut också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...