NightMaker Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 ´509 med vilken attack? Overpower.. (den man gör efter fienden Dodgear) + Har fett mycket str gear men aldeles för lite stamina :S (1,1k hp :S) och 192str Damage är 212-267 ;) +har 2 i implale och 5 i Two-handed specialation ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 /who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 /who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån jaRedan klarat questen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 /who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja Fast man kan också skriva "Hej, jag gör en film som jag sedan ska lägga ut på YouTube. Jag heter Deepercut där. Jag hade tänkt göra en kul film i Deadmines. Kan du boosta?" eller nåt i den stilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ny crit!! :o :o ( är i lvl 33 ) Vad tycks :P xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50! (Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S) Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50! (Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S) Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50! (Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S) Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink? Kang the deplicator ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Kang the Decapitator är asdyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Kang the Decapitator är asdyr.Vet men den dunkar som f*n har 3000 g ( fick av min kompis som slutade wow och skulle skaffa ett liv ) så jag kanske ska fixa den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Kang the Decapitator är asdyr.Vet men den dunkar som f*n har 3000 g ( fick av min kompis som slutade wow och skulle skaffa ett liv ) så jag kanske ska fixa den :) TYcker att du ska spara pengarna. Du vet att det är ganska onödigt att köpa det vapnet när du får ett som är bättre i högre level och då blir du tvungen att sälja det till en vendor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Kang the Decapitator är asdyr. Vet men den dunkar som f*n har 3000 g ( fick av min kompis som slutade wow och skulle skaffa ett liv ) så jag kanske ska fixa den :) TYcker att du ska spara pengarna. Du vet att det är ganska onödigt att köpa det vapnet när du får ett som är bättre i högre level och då blir du tvungen att sälja det till en vendor. Ok Men jag ska typ twinka i 49 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg