Hoppa till innehåll

Whirlwind Axe (warrior)


Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

/who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja

Redan klarat questen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja

Fast man kan också skriva "Hej, jag gör en film som jag sedan ska lägga ut på YouTube. Jag heter Deepercut där. Jag hade tänkt göra en kul film i Deadmines. Kan du boosta?" eller nåt i den stilen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50!

 

(Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S)

Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba

 

lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50!

 

(Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S)

Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba

 

lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink?

 

Kang the deplicator ? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kang the Decapitator är asdyr.

Vet men den dunkar som f*n har 3000 g ( fick av min kompis som slutade wow och skulle skaffa ett liv ) så jag kanske ska fixa den :)

 

TYcker att du ska spara pengarna. Du vet att det är ganska onödigt att köpa det vapnet när du får ett som är bättre i högre level och då blir du tvungen att sälja det till en vendor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kang the Decapitator är asdyr.

Vet men den dunkar som f*n har 3000 g ( fick av min kompis som slutade wow och skulle skaffa ett liv ) så jag kanske ska fixa den :)

 

TYcker att du ska spara pengarna. Du vet att det är ganska onödigt att köpa det vapnet när du får ett som är bättre i högre level och då blir du tvungen att sälja det till en vendor.

 

Ok Men jag ska typ twinka i 49 :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...