newmountain Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Tjaaa :D jag ska nu alltså köpa en moped , vespa ! har ni nått förslag på nån bra & snygg som inte kostar över 10000 kr ? vet lågt pris , men jag måste paya en del själv ;) såå , förslag ?! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Kinesmoppe FTW! Kör själv runt på en, köpte för 10k ungefär, går som faen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Hadde en kines vespa förr. Fick den för 5k, maxa 55km/h bytte dock en del saker... men 10k borde räcka till en vespa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 23 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 tack för svaren , men vad finns för kinesmärken då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Du kan få köpa min Zundapp CS50 för 10000 (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Nej du kan inhandla min honda mt5 -89 med 70cc och 24mm förgasare och lite blandat, gör 85-90 km/h :) 5000 kr så är den din Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.många köper moffe för att sin fram snabbare i stan ;)i stugan så har men en fet kross som är trimmad att maxa 100km/h , den går fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 honda mt5 ska det vara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) för h-vete köp inte nått kines sk*t! det är i princip omöjligt att få tag på nya delar när den går sönder. och att den går sönder kan jag lova dig. köp ett känt märke typ rieju. kolla blocket: Blocket.se Redigerat 25 April 2008 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november. Håller med dig, det ska inte vara någon jäkla plastlåda som man kör omkring på. Inte för att jag ännu får köra moppa men när jag ska det blir det nog att jag kör våran DBS Safir eller så köper jag en annan äldre moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 GILERA ICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.