xavio Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Så jag gjorde en avatar då. Bästa jag någonsin gjort, faktiskt. Den var 100x100. Den var för stor. f*n. Jag gjorde den 75x75. Funkade inte heller. f*n. Gjorde den 50x50. f*n. Gjorde den 25x25. Va? Även om den är mindre än bilderna i gallerian, så kan jag inte ha min ava för att den är för stor? Är detta för stort? Förresten är det Giygas på avan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Din bild är förstor i storleken. Max tillåtna storlek är 12kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Din bild är förstor i storleken. Max tillåtna storlek är 12kb. Skulle den avatarn vara 12kb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Din bild är förstor i storleken. Max tillåtna storlek är 12kb. Skulle den avatarn vara 12kb? Gör en bild som är; 110x110.Sen trycker du på spara för webben. Då kommer det upp en ruta, längst ner på den så finns det en "mätare" där du kan dra upp kb på bilden. Dra tills den kommer till 11,5-11,60kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) Finns ingen sån mätare. Den ända möjliga mätare jag ser är bara färger. Jag använder Photoshop CS, bara så du vet. Redigerat 24 April 2008 av xavio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Finns ingen sån mätare. Den ända möjliga mätare jag ser är bara färger. Jag använder Photoshop CS, bara så du vet. Det finns visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Finns ingen sån mätare. Den ända möjliga mätare jag ser är bara färger. Jag använder Photoshop CS, bara så du vet. Det finns visst. Hittar i allafall ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Spara som .JPG istället för .GIF som du antagligen gjorde. Där kan du dra upp/ner storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Spara som .JPG istället för .GIF som du antagligen gjorde. Där kan du dra upp/ner storleken. Sparade som .JPG. Okej, fixade det nu. Inga problem. Tack så mycket för stödet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) edit. frågan var redan besvarad. Redigerat 24 April 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.