Hoppa till innehåll

Fuska.se Cs-servrar


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

skulle de vara surf skulle d va propp fullt ;) spec om d va rpg :P min favorit surf e surf_10x_reloaded

mmm..håller med.jag är en surf <3 luver! :D men lite fuskigt om rpg och en e typ max och en e ny. min favo e typ alla home swet home maparna specielt funmap_se (inte surf) och surf_home_sweet_home_v3 och surf_ultimatum_v2 :lol: skulle va kul och köra dom maparna på en annan server :lol: p.s dessa mapar finns just nu ENDAST PÅ HOMESWEETHOME DM OFF OCH DM ON!(hoppas några finns på fuskaks servers) skulle bli kul om dom mapparna fans på fuskaks servers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

ja ni jag har precis gjort en server som folk kan köra på. Men vet inte om ni kanske vill spela på den elr nåt för jag burkar stänga av den osv uppdaterar och ibland så startar jag om datorn. Det är på min dator inte på nån server. Så om min interet disconnectas kan ni säga hejdå åt servern :S

 

EDIT: 83.252.164.131 är ip:n till servern. Har inte så mkt mods och sånt men under vad jag ska lägga in. Har admin mod bara. Så vill ni ha gg elr nåt säg till.

Redigerat av Denisb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...