Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 ja ni jag har precis gjort en server som folk kan köra på. Men vet inte om ni kanske vill spela på den elr nåt för jag burkar stänga av den osv uppdaterar och ibland så startar jag om datorn. Det är på min dator inte på nån server. Så om min interet disconnectas kan ni säga hejdå åt servern :S EDIT: 83.252.164.131 är ip:n till servern. Har inte så mkt mods och sånt men under vad jag ska lägga in. Har admin mod bara. Så vill ni ha gg elr nåt säg till. Aa nice jag ska gå in på den senare ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Servrarna är ju alltid offline.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 kanske lite gammal tråd men om der var superhero surf deathmatch jailbreak gungame så skulle det vara många där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Snälla dra igång Cs servrarna igen! :rolleyes: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg