Hoppa till innehåll

Druid!


kirk
 Dela

Rekommendera inlägg

Tauren för tank (5% mer health)

Nelf för dps (bättre stealth)

 

så vad vill du göra? :P

 

sen Feral ofc, resto för att heala, och då är racen typ ingen skillnad förutom horde och alliance.

 

så vad vill du göra? :P

 

sen namn kan vara vad som helst, men typ Carebear lr Teddybear

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle tagit tauren druid fett mycket snabbare att hitta group till instancer i 25-43 P.g.a att alla nästan ligger i horde terrotory :)

borde jag också gjort men hade en kuse på 70 i alliansen så det var bäst val just då + jag gillar inte hordens landskap (utom blood elf, de har snyggt landskap). Skule tycka att undeads kunnde ha lite läskigare än en vanlig skog (typ lite lik och toterade allianser <_< och typ en jätte grotta som är helt mörk och kommer man nära den så kommer en jätte spindel ut och äter en direkt)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle tagit tauren druid fett mycket snabbare att hitta group till instancer i 25-43 P.g.a att alla nästan ligger i horde terrotory :)

borde jag också gjort men hade en kuse på 70 i alliansen så det var bäst val just då + jag gillar inte hordens landskap (utom blood elf, de har snyggt landskap). Skule tycka att undeads kunnde ha lite läskigare än en vanlig skog (typ lite lik och toterade allianser <_< och typ en jätte grotta som är helt mörk och kommer man nära den så kommer en jätte spindel ut och äter en direkt)

 

Vad har det med saken att göra? :huh:

 

Jag skulle säga Tauren Druid också. Dels för att det går snabbare (iaf för mig) att levla, och dels för att lejon-formen är mycket roligare att leka Lejon Kungen med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...