kirk Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Vilken är bäst som druid?? tauren/Nelf + specc och coolt namn :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Tauren för tank (5% mer health) Nelf för dps (bättre stealth) så vad vill du göra? :P sen Feral ofc, resto för att heala, och då är racen typ ingen skillnad förutom horde och alliance. så vad vill du göra? :P sen namn kan vara vad som helst, men typ Carebear lr Teddybear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 jadu ;) snygga namn iaf xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) Själv tycker jag bäst om tauren då jag är horde, men från 1-10 e de jobbigt som f*n me tauren. Dom har väääldigt lite mana till skilldand från NE Redigerat 24 April 2008 av Thehammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Ta Tauren Male eller Night Elf Female, lätt snyggast som druids. Var Feral tills 70 och sen så respeccar du Resto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 hmm låter intresant :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Skulle tagit tauren druid fett mycket snabbare att hitta group till instancer i 25-43 P.g.a att alla nästan ligger i horde terrotory :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Nightelf racial är mycket bättre i pvp om du tänker heala. Att vara osynlig när man dricker är underbart, men annars så har ju taurens 3 sek stun vilket jag tycker passar bättre när man dpsar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Skulle tagit tauren druid fett mycket snabbare att hitta group till instancer i 25-43 P.g.a att alla nästan ligger i horde terrotory :)borde jag också gjort men hade en kuse på 70 i alliansen så det var bäst val just då + jag gillar inte hordens landskap (utom blood elf, de har snyggt landskap). Skule tycka att undeads kunnde ha lite läskigare än en vanlig skog (typ lite lik och toterade allianser <_< och typ en jätte grotta som är helt mörk och kommer man nära den så kommer en jätte spindel ut och äter en direkt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Skulle tagit tauren druid fett mycket snabbare att hitta group till instancer i 25-43 P.g.a att alla nästan ligger i horde terrotory :)borde jag också gjort men hade en kuse på 70 i alliansen så det var bäst val just då + jag gillar inte hordens landskap (utom blood elf, de har snyggt landskap). Skule tycka att undeads kunnde ha lite läskigare än en vanlig skog (typ lite lik och toterade allianser <_< och typ en jätte grotta som är helt mörk och kommer man nära den så kommer en jätte spindel ut och äter en direkt) Vad har det med saken att göra? :huh: Jag skulle säga Tauren Druid också. Dels för att det går snabbare (iaf för mig) att levla, och dels för att lejon-formen är mycket roligare att leka Lejon Kungen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) gör en night elf druid som du blir resto med i 70, så blir du den första healern i BG! ne men serri, vi behöver healers på alliance. namn: kom på något själv =) spec: http://wowhead.com/?talent=0zLZxMhoZVEI0cqzxsx Redigerat 25 April 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 gör en night elf druid som du blir resto med i 70, så blir du den första healern i BG! ne men serri, vi behöver healers på alliance. namn: kom på något själv =) spec: http://wowhead.com/?talent=0zLZxMhoZVEI0cqzxsx Utnyttja inte andra för din egen vinning. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg