Fruktnystan Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jo, nu säger vi så här, att jag skulle behöva kolla ett speciellt fusk till, låt oss säga, Oblivion. Jag söker mig till spelet i fråga, och vad ser jag? Jo, en fruktansvärd massa "Tips" och liknande. Alltså får jag kolla igenom alla tipsen efter just det fusket jag letar efter. Detta tar tid och stör mig. Så varför inte låta den som skapar fusket skriva vad det handlar om? Så att man enkelt kan se vilket fusk som är vilket, liksom. Snälla, slopa systemet med Tips, Guider, Koder och sånt och följ mitt råd. Allt skulle bli så mycket lättare då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag fattar inte riktigt vad du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 http://www.fuska.se/spel/pc/roller_coaster...on_3-s4507.html Kolla där, alla fusk heter Fusk/Koder. Om man istället hadde rubriker, som man själv skrev, kunde man beskriva fusket bättre. Tex: "Pengafusk", "Guide till level 3" och "Konsollkoder". Förstår ni vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 håller med till 110% så himla drygt att behöva kolla igenom,och särskilt till stora spel där det kan vara 20-30 fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Orka stressa. T den tid det tar, du kasnke hittar nåt annat medans du kollar runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Orka stressa. T den tid det tar, du kasnke hittar nåt annat medans du kollar runt. Skulle vara mer effektivt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Orka stressa. T den tid det tar, du kasnke hittar nåt annat medans du kollar runt.Håller med! Gör allt så j*vla komplicerat och krångligt som möjligt! Man kan ju hitta något annat! (Inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.