Gäst data-typen Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 just det pölöjöjöjöjöjoooiiiiiingggggggggggggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nej men jag är inte så bra på gimp o sånt ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nej men jag är inte så bra på gimp o sånt ......Kanske just därför du ska läsa hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Ceto, du måste lära dig att göra saker själv, när du blir 18 så kommer du inte att få någon att köra bil åt dig eller nåt. Du kanske borde ladda ner Trial versionen av Photoshop och se vilket som passar dig bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 OK ... tack xavio tror nog att jag fatta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 OK ... tack xavio tror nog att jag fatta det...LOL pöjölgipbölpäölujlpöloing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ?? vad pratar du om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ?? vad pratar du om???Prova att läsa vad han skrev så kanske du förstår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag fatta ingenting alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) *springer och gömmer mig* ONTOPIC: Är det verkligen så svårt? Redigerat 1 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad har du egentligen lärt dig i skolan? (Observera skämt :)) Nej, men ärligt har du laddat ner Photoshop trialen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Skämtar du det är fett svårt att läsa.. jag ser ingenting .. var kan jag skaffa trialen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.