Firecracker Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Tjena! Vet inte om den här tråden igenteligen skulle ha varit placerad i "Grafik och programmering" forumet men det är ju inte direkt för att få kommentarer om själva sidan som jag skapar denna tråden. Det är så att jag tänkte att någon kunde vara intresserad av att veta vad jag håller på med utanför fuska(okej, jag vet. Det är nog inte så många som vet vem jag e). Jag har lite programmeringskunskaper men jag har glömt det mesta så det är därför jag använde mig av den över-noobiga sidan freewebs.com. Adressen är följande: http://www.jimutt.info.se Om någon undrar varför det står om "jimutt" på sidan så är det för att jag förut hette det på fuska.se och jag heter det på nästan alla sidor. Ska ändra tillbaka mitt användarnamn på fuska.se till jimutt sedan då jag får ändra igen. OBS!!! Sidan kom typ upp idag så det är inte särskillt mycket på sidan Redigerat 25 April 2008 av Firecracker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 um..är det bara jag som har lite problem med att komma in där? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) uhm, lol. Ska checka upp det där. EDIT: nu är det fixat! Glömde att klicka på aktiveringslänken till subdomänen XD Redigerat 25 April 2008 av Firecracker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Nej jag har inget intressa av vem du är. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 nä, förstod att inte så många skulle ha det men gjorde mest sidan i brist på annat göra XD. Jag satt bara och slö-skrev vid datorn. Hmm, undra varför inlägget är anmält, fel forum kanske......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 broderi och flöjt...>< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 broderi och flöjt...><Det är intressen för riktiga män. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Tack för omtanken men om syftet inte är att få feedback, vilket det i och för sig knappast kan vara om man använder en färdig mall på freewebs, har tråden inte så mycket här att göra. God natt. Reklam för personlig vinning, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg