Hoppa till innehåll

Wow Koder


guthian

Rekommendera inlägg

Asså jag är så j*vla trött på blizzard att world of warcraft kostar 100-125kr i månaden.. inte speciellt mycket men ändå..

 

 

Jag vet att de har någon form av program som gör koderna därför är det svårt att knäcka hur nästa kod kommer att se ut med endast ett game card

 

 

så om ni vill kan ni skriva in era gamla (använda) game cards koder här

 

notera att jag bara vill ha world of warcraft 60-days prepaid game card codes för European gamers.

 

notera också att jag ändast vill ha använda koder

 

Tack för eran medverkan.

 

OBS: ALLA NOOBS SOM TROR ATT DETTA ÄR SCAMMING KAN GÅ OCH GÖRA NÅGOT MED ERAT PROBLEMATISKT SJUKA HUVUD...

EFTERSOM JAG ÄNDAST VILL HA ANVÄNDA KODER SÅ KAN DET INTE VARA SCAMMING....

sorry för svordommar men jag är så himmla trött på allt detta slöseri av pengar.. jag antar att ni lojala Retail wow fans också är ganska trötta på att lägga 125 kronor i månaden på detta som ni kanske kunnat ha laggt på något annat istället...

Redigerat av guthian
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså tänk dej hur j*vla fulla Blizzards servrar skulle vara om WoW inte hade en montly fee. Tänk alla noobs också som skulle gå om kring och fråga om free items 24/7. Ja, jag skulle faktist sluta om dom tog bort monthly fee.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I h*lvete heller, om du (mot förmodan, chansen är 1 på miljonen typ) lyckas knäcka en kod, så betyder det ju att den koden inte kommer kunna användas av den personen som köper det lagligt.

Det är jäkligt dålig stil tbh

Redigerat av BloodRogue
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Deras koder genereras inte genom din Hårdvarukod som de flesta program gör. Inte heller har de förprogrammerade koder som funkar flera ggr om.

 

Koderna sparars i deras databas när gamecarden går ut i marknaden. Det är alltså ett helt randomnummer som skrivs på ett kort och sedan går ut i affärerna. Enda sättet att få en sådan kod är antingen att köpa i affären eller baxxa en.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag är så j*vla trött på blizzard att world of warcraft kostar 100-125kr i månaden.. inte speciellt mycket men ändå..

 

 

Jag vet att de har någon form av program som gör koderna därför är det svårt att knäcka hur nästa kod kommer att se ut med endast ett game card

 

 

så om ni vill kan ni skriva in era gamla (använda) game cards koder här

 

notera att jag bara vill ha world of warcraft 60-days prepaid game card codes för European gamers.

 

notera också att jag ändast vill ha använda koder

 

Tack för eran medverkan.

 

OBS: ALLA NOOBS SOM TROR ATT DETTA ÄR SCAMMING KAN GÅ OCH GÖRA NÅGOT MED ERAT PROBLEMATISKT SJUKA HUVUD...

EFTERSOM JAG ÄNDAST VILL HA ANVÄNDA KODER SÅ KAN DET INTE VARA SCAMMING....

sorry för svordommar men jag är så himmla trött på allt detta slöseri av pengar.. jag antar att ni lojala Retail wow fans också är ganska trötta på att lägga 125 kronor i månaden på detta som ni kanske kunnat ha laggt på något annat istället...

 

 

Det låter som om någon tvingar dig att spela. Vill du inte betala är det bara att låta bli att spela. Annars får du betala som alla andra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är bra att WoW kostar i måndaden och då undrar du självklart varför, jo för att om det skulle vara gratis så skulle blizzard inte ha råd att utveckla spelet och då skulle det vara lika dåligt some runescape.

 

föresten är 100kr i månaden billigt om man gämnför med ett vanligt dataspel som kostar runt 500kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, om du nu vill slösa pengar på nått annat så gör det och köp wow om det inte finns nått specielt att slössa dom på.

 

Eller sök på hur du gör allt gratis men då måste du börja om från början.

 

Eller så gör du som de flästa personerna jag känner och be dina föreldrar om mer pengar (fasten du e 16 och borde skaffa fram själv om du nu inte redan gör det)

 

BTW, habbo var ett bra förslag ;)

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Som sagt, du skulle inte lyckas käcka koden tänk hur många som köper game cards i veckan...

Dessutom, 150 kr är ingenting! Btw, jag rekommenderar inte private servers det e roligt 1 elr 2 dagar sen slutar du med wow...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...