Viruz256 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Rammstein, vilket band annars? ehh metallica... Det var högst troligt en retorisk fråga. de vet jag med men de va min också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Rammstein, vilket band annars? ehh metallica... Det var högst troligt en retorisk fråga. de vet jag med men de va min också... Din fråga? Du har inte skrivit nån fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Just nu är jag väldigt insnöad på As I Lay Dying (Y) och det gillar vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Rammstein, vilket band annars? ehh metallica... Det var högst troligt en retorisk fråga. de vet jag med men de va min också... Din fråga? Du har inte skrivit nån fråga.. nej men asså ett konstaterande... skrev fel... eller kanske änkte fel vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 vet inte om fall out boy är direkt..men det är typ mer punk-rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Falloutboy är emotional om jag inte minns fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 nej >< inte det minsta. Men palla den diskutionen en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D http://www.youtube.com/watch?v=NA7E3QEeYu8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Just nu är jag väldigt insnöad på As I Lay Dying (Y) och det gillar vi.Wooo! Jag tappade nyligen bort mig ganska rejält i Frail Words Collapse. Behind Me Lies Another Fallen Soldier och Song 10 är genialiska. Och man måste ju älska det sjukt kvicka dubbeltrampet i 94 Hours! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Just nu är jag väldigt insnöad på As I Lay Dying (Y) och det gillar vi.Wooo! Jag tappade nyligen bort mig ganska rejält i Frail Words Collapse. Behind Me Lies Another Fallen Soldier och Song 10 är genialiska. Och man måste ju älska det sjukt kvicka dubbeltrampet i 94 Hours! Man måste älska det kvicka dubbeltrempet i de flesta låtar :P han lär ju ha ticks (stavning?) i benen eller nåt xD Ja, det är ett totalt underbart album det ^^ Men själv är jag fast i Shadows Are Security, helt underbart det med. Dock inte lika många genialsika låtar där om jag ska vara ärlig, men det är ju As I Lay Dying :D ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 bohemian rhapsody <3 R.I.P freddie :/ Han dog väll i aids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D http://www.youtube.com/watch?v=NA7E3QEeYu8 nice du e ju typ lika bra som jag(om inte bättre) har bara 2 frågor hur länge har du spelat, och hur många timmar har du spelat låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.