XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 hej. Jag ska kanske köpa något Halo spel. men jag undrar vilket som är best av dom och om det är värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Halo äger, 2:an eller 3:an ska du köpa. x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Halo 3 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag tycker Halo är grymt överskattat, men det som jag tyckte mest om av de tre halo spelen var ettan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Trean har lätt grymmast grafik och vapen men jag tyckte att ettan hadde bättre story :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nrp Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Halo spelen äger...köp halo 2 och 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 när jag köpte helo 3 gfunka det inte och butiken ville inte byta det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Trean har lätt grymmast grafik och vapen men jag tyckte att ettan hadde bättre story :rolleyes: Ja, för storyn är ju helt annorlunda i de senare spelen. :P Köp trean, Live-läget är helt otroligt och campaignen underbar. Redigerat 27 April 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 när jag köpte helo 3 gfunka det inte och butiken ville inte byta det :( vadå funka inte? och var köpte du de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 du vet att för att jogga håller du ine a och för att springa fort trycker du på a hela tiden. om du inte har klarat alla spelen så uppmanar jag dig att köpa alla spelen och spele igenom dom i ordning. Fast då måste du antingen ha xbox 360 med hårdisk eller båda xbox:arna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lucky Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Köp 2:an eller 3:an De är bäst tycker jag.http://www.youtube.com/watch?v=BjuyYzbmU6w&feature=user">http://www.youtube.com/watch?v=BjuyYzbmU6w&feature=user" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Funkade Det Med Videon? Säg Till Om Det Blev Fel Med YouTube videon... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 flytta detta till halo forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.