BLITZFREEDOME Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Hej, vet någon om man kan rita grejer på paint och sen använda dom i Pivot. Det kanske är jättelätt, men jag vet inte. Skulle varit snällt om nån kunde berätta isåfall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 mm det är lätt man måste bara spara filen på ett särskilt sätt och sen lägga in det kan inte förklara mer :( måste se på programet för att förklara är på en annan dator nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) milliam: Spela in med hypercam2? Redigerat 27 April 2008 av Iliw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 har ingenDet är ett program xD För att lägga in bildfiler i Pivot krävs att du har 3 Beta, och då går du till menyn och väljer Open Sprite eller Import Sprite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Ehh... min kusin gjorde nån streckgubbe animering han sa att det va pivot jag skulle också vilja skapa nåt liknande finns det ett program för det då vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Nice pivot film JETmonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Ehh... min kusin gjorde nån streckgubbe animering han sa att det va pivot jag skulle också vilja skapa nåt liknande finns det ett program för det då vart? Gå till google och sök på pivot ja du vet nog resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.