Easton Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 jättecoolt. verkligen. Not! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 står fortfarande KBIT/S tröga eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Enligt hans mätning hade han 500mb'ts bredband ifall ingen har förstått det ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jättecoolt. verkligen. Not! Ow! Börjar bli trött på all som skriver ...NOT i varje mening, bara för att 20+fjortisen Björn Gustafsson sa det i parlamentet så börjar alla med det...Sorgligt :( Men jag har gjort testet 3 gånger nu, och jag har fått 3 olika resultat :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 ehh..... litte snabbt va? :lol: men ändå roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 ehh..... litte snabbt va? :lol: men ändå roligtNej, det är inte snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 ehh..... litte snabbt va? :lol: men ändå roligtNej, det är inte snabbt. Inte?Är inte 65 MB i sekunden snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 ehh..... litte snabbt va? :lol: men ändå roligt Nej, det är inte snabbt. Inte?Är inte 65 MB i sekunden snabbt? Man mäter inte hastighet på ens internetanslutning i MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 ehh..... litte snabbt va? :lol: men ändå roligt Nej, det är inte snabbt. Inte? Är inte 65 MB i sekunden snabbt? Man mäter inte hastighet på ens internetanslutning i MB. Jo, kom på att jag räknat fel.Räknade 5333333 som kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZsToFFe Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 www.bredbandskoll.se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag fick 2k ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Klart det e snabbt! 53,333 MB/S är ju väldigt snabbt. 53333 KB/S står det, inte 5333 Ifall ni inte visste: 1MB/S = 1000KB/S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.