xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Du blev registrerad: 23/03-2008 Hm, hänger inte ihop. Du blev väl varnad? Blir du avstängd så är du bannad. ? Aja, varnad. Är från forum där första varningen inte gör något. :P Btw, jag sa bara neger för att ge inlägget lite skit. lol? Tycker du det är skoj att säga neger rakt ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 men säger inte direkt neger rakt ut du kan ju säga det lite finare som typ mörkare människor eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det är för att jag tycker att det är skoj. Neger, neger, neger, neger, neger, neger, neger! Det kan väl inte skada någon? >:3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 När det var apartheid så kallades de svarta slavaran för 'negrar', det är därför det klassas som fult. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Okej, meger. Mycket bättre än neger. NIGGA NIGGA NIGGA! http://youtube.com/watch?v=IcX9Jq_vMjs xavolol: Nej, men jag har lust med det på forum. Om jag har lust för det så gör jag det. Mwahah. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det är för att jag tycker att det är skoj. Neger, neger, neger, neger, neger, neger, neger! Det kan väl inte skada någon? >:3 Jo, de som är svarta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Doppa skallen i en färghink då. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Doppa skallen i en färghink då. ;)me laff hard yez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 jÖh Sämst, right? Vem bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Doppa skallen i en färghink då. ;)Grattis, du har oöverträffligt dålig humor. Bra jobbat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Din humor är värre än min mormors .__. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 DU kan ju ta och tänka till ordentligt så kommer du nog fram till varför dina "informativa" inlägg blir anmälda.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg