xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 På senare tid har Våran Matsal förvandlats till en riktig svinstia. Mat flyger överallt och det ligger mat rester under borden. Som svar på detta har mattanterna början slarva med hygien i skolköket och maten smakar nu rent ut sakt SKIT! Hur är det i eran mat sal? Känner ni igen er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Klart. Maten smakar skit och toalletpapper ligger på golvet och mina kamrater häller vatten i andras mat för att "de ska frälsa dem från monstermaten". :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ja det brukar ju ligga nåra tallrikar fulla med mat på borden, bröd på golvet, och vatten i ens mat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Yep, vi får hårstrån från mattanterna i våran mat :angry: *urk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Yep, vi får hårstrån från mattanterna i våran mat :angry: *urk* Hon råkar inte vara en katt? :P Nämen seriöst, vad är det för mattanter skolan anställer? Tar de bara närmaste fula kärring på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Japp typ våra mattanter jobbar både som städerskor och mattanter Snacka om mobbat :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 a hår i maten får man f*n jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Undrar Exakt Var Hårstråna Kommer Ifrån? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Undrar Exakt Var Hårstråna Kommer Ifrån? ;)Dig självklart.Vem annars? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 oja visst känner jag igen mig. Vi brukar få hårt å lite brunt kina-ris :@ vi får ibland rutten potatis jag äter aldrig potatisen i skolan. till å med smör paketen kan vara möggliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 oja visst känner jag igen mig. Vi brukar få hårt å lite brunt kina-ris :@ vi får ibland rutten potatis jag äter aldrig potatisen i skolan. till å med smör paketen kan vara möggliga. Då får du ju anmäla skolan för att den använder övergamla produkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jorå, Lite hårstrån och skit finns det ju överallt :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.