krille97 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 jag kör det nån mer?? isåfall vilken bana gillar du bäst å vilka vapen gillar du bäst?? brukar du vara Swat/poliser lr terror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 um..tactical? om du nu spelar det kan du väl iaf säga hela namnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 ja, jag borde kunna det men jag spelar det hemma mormor å morfar (bor ganska nära dom) å jag e hemma nu men du kan typ söka på google "tactical" så kanske spelfodralet kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 blackhawk tactical? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 det nyaste tror jag det är bra grafik men är terror på polis lr tvärt om. det finns t.ex en bana som heter typ the ghetto lr så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 menar du http://www.tacticalgamer.com/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 ja men det som e nyare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Tactical Ops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 ja! tror det! kör du det??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ja! tror det! kör du det??! nope tyvärr inte men har gjort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ok, du bör burja spela det igen det är as nice jue! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ok, du bör burja spela det igen det är as nice jue! :Djag har det men efter ett litet fel (hammar + cd) så funkar det inte visst mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.