Trips Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Han har redan köpt spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ja a du.. ett par spel kanske call of duty4 army of two (rekomenderas endast för två spelare) battlefield bad company (kommer i sommar) mass effect guitar hero 3 rock band (Rekommerderas STARKT om man är helst 4 pers) tror mest på battlefield bad company Cod4, Ska köpa det när jag har skaffat live. army of two, kan låna det av en kompis. bf bad company, ska jag nog köpa om nåt år eller nåt. mass effect, vad e det? guitar hero, senare kanske rock band, har inte plats för dom instrumenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 gta4 lätt!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 gta4 lätt!!! :D har det redan ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 oblivion tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 oblivion tycker jagkan låna det av en kompis, men tycker inte det e kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Några förslag här. Call of duty 4 - modern war fare. Hitman blood money. Guitar hero 3 - Legends of rock. Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Sluta skriva GTA IV och Oblivion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 ja a du.. ett par spel kanske call of duty4 army of two (rekomenderas endast för två spelare) battlefield bad company (kommer i sommar) mass effect guitar hero 3 rock band (Rekommerderas STARKT om man är helst 4 pers) tror mest på battlefield bad company Cod4, Ska köpa det när jag har skaffat live. army of two, kan låna det av en kompis. bf bad company, ska jag nog köpa om nåt år eller nåt. mass effect, vad e det? guitar hero, senare kanske rock band, har inte plats för dom instrumenten. vet du inte va mass effect e?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Oblivion eller Mass Effect, köp inte Assassin's Creed. Kassaste spelet i historien. GRRRR Assassin's Creed äger mass effect och oblivion tillsammans. = det kallas next generation. jag spelade mass effect hos en kompis vi spela hela dagen det sög så hårt så han spela själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ja, du kanske tycker så. Själv tycker jag att Assassin's Creed är den största besvikelsen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Oblivion eller Mass Effect, köp inte Assassin's Creed. Kassaste spelet i historien. GRRRR Assassin's Creed äger mass effect och oblivion tillsammans. = det kallas next generation. jag spelade mass effect hos en kompis vi spela hela dagen det sög så hårt så han spela själv. Men tyvärr är du en 10-åring som knappt spelat spel och därför uttalar dig felaktigt. Det finns ingenting i Assassin's Creed som är "next generation". Möjligtvis animationerna som är riktigt bra, i övrigt är det faktiskt en stor besvikelse. Om du inte gillar Mass Effect uppskattar du antagligen inte rollspel och vill bara ha massa action och "pang-pang" på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.