KaramellKing Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) Hej nu är det så att på våran skola pratas det uta h*lvete.Vi har ett öra i våran matsal och minst 75% av tiden står den på rött.Vi har börjat med att vi får belöningar osv. om vi har det tyst i maten och det har blivit lite bättre.Känner ni igen er? Jag menar FÖR pratigt,prata får vi ju,men inte överdrivet mycket. Redigerat 1 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hej nu är det så att på våran skola pratas det uta h*lvete.Vi har ett öra i våran matsal och minst 75% av tiden står den på rött.Vi har börjat med att vi får belöningar osv. om vi har det tyst i maten och det har blivit lite bättre.Känner ni igen er? Lol konstig skola som belönar elever för att vara osociala... Jag känner inte igen mig, men det är pratigt och det är bra, annars skulle det ju bara vara stelt i matsalen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Brukade vara pratigt i matsalen på min förra skola. ( Fanns ett öra där med. ) I min nya skola så är det normal samtalston utan några öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Japp det är pratigt i min matsal vi har inte ett " öra " i våran matsal utan i vårat klassrum men det står inte alltid på rött nu i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Haha har minnen av dem där öronen :P Skrek man framför dem så la vissa av :) Pratig matsal? Ja, men det är bra annars så känns det som alla lyssnar på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Bättre med pratig än tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Lol jag menar överdrivet pratig,prata får vi ju men inte för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Överdrivet pratigt? Skulle inte säga det om min matsal..Skulle säga Överdrivet 'Skrikigt'. Fast det skulle ju inte kunna va' dödstyst heller..Brukar inte bry mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 för att det inte ska låta så mycket i våran matsal så har dom täckt alla rör med nått tyg så det inte låter så jätte mycket. fast det är ju en del oljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jadu, en skola med 400 elever, mellan ålder 15+ Pratigt..Ja utav f*n. Men jag bidrar ju lite också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hej nu är det så att på våran skola pratas det uta h*lvete.Vi har ett öra i våran matsal och minst 75% av tiden står den på rött.Vi har börjat med att vi får belöningar osv. om vi har det tyst i maten och det har blivit lite bättre.Känner ni igen er? Jag menar FÖR pratigt,prata får vi ju,men inte överdrivet mycket. Hehe, vi hade också ett sånt öra en gång i tiden, typ när jag gick på mellanstadiet. Var alltid rött då. Matsalen vi har nu (går sista året på gymnasiet) är relativt lugn, folk är väl mognare. Fast visst snack får man tåla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nja det är ganska lugnt på vår skola :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.