PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Njaee, tycker faktiskt det är hyfsat lungt i matsalen. Snack och sånt pågår ju alltid men inte överdrivet, och om det nån gång är så så säger lärarna till en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ganska lugnt i matsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 MIn klass är den pratigaste i hela skolan så det är väldigt pratigt i matsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Hej nu är det så att på våran skola pratas det uta h*lvete.Vi har ett öra i våran matsal och minst 75% av tiden står den på rött.Vi har börjat med att vi får belöningar osv. om vi har det tyst i maten och det har blivit lite bättre.Känner ni igen er? Jag menar FÖR pratigt,prata får vi ju,men inte överdrivet mycket. Hehe, vi hade också ett sånt öra en gång i tiden, typ när jag gick på mellanstadiet. Var alltid rött då. Matsalen vi har nu (går sista året på gymnasiet) är relativt lugn, folk är väl mognare. Fast visst snack får man tåla. Vi hade ett sånt öra när jag gick i ett 1-2:an tror jag, och den blev nästan aldrig röd O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 100 decibel när vi kollade...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 På vår skola är det jäkligt pratigt... Hade sånt öra på mellanstadiet, varje gång man flyttade på en stol blev den röd xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 I min matsal pratas det hela tiden. Trots att fröknarna säger till slutar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 yeappp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Vadå öra? wat förutom matkrig, taffsningar, mössar, kepsar och annat allmänt störande som stör den störande matsalen så är våran ganska lugn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Det är pratigt, alla har kepsar och mössor, det är små matkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 I min skola är det en behaglig ton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 våran matsal är alltid tjötig. ungarna där kan f*n inte bete sig. fast de går på gymnasiet så har dom varken bordsskick eller förmågan att vara lugna. DU borde va glad att det bara är tjatigt eller lite gapigt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.