Median Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Mindtwistah: Säkert? Jadu, vem vet igentligen vad som är bakom användaren. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. 2% ? Mer typ 0.000001% o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. 2% ? Mer typ 0.000001% o.o exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse? personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. 2% ? Mer typ 0.000001% o.o exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/ MYCKETstor faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 jag är väll tillräkligt aktiv så ni inte behöver nå mer tjejer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Några finns det väl det finns t.ex. en moderdator som är tjej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jag är väll tillräkligt aktiv så ni inte behöver nå mer tjejer :PMen du är inte tillräckligt mogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. 2% ? Mer typ 0.000001% o.o exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse? personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/ håller solklart med där. orka bry sig om det. alla är ju inte lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 bilddaboken.se, snyggast.se, lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Haha, men jag har sett lite nya tjejer på fuska (: Men det äro inte många av oss.... :3 Lite synd ändå o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 vi på fuska just nu som vill ha mer tjejer på fuska då kan vi ju bara tipsa te.x tje-kompisar, tjejer man känner osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tjejer finns inte så många här nej, och det är inte förvånande, det är en sida som handlar om fusk och tv- samt dator-spel för yngre killar. Själv så intresserar mig inte tv- och dator-spel längre, men jag är kvar för att jag gjorde det en gång i tiden. Men annars som tjej kanske det inte är så värst intressant att vara här om man inte råkar vara rätt ung samt intresserad av dessa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.