Hoppa till innehåll

Det Är Sååååå Tomt


duharsvamp

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta.

Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst.

2% ? Mer typ 0.000001% o.o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta.

Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst.

2% ? Mer typ 0.000001% o.o

 

exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?

 

personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta.

Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst.

2% ? Mer typ 0.000001% o.o

 

exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/

 

MYCKETstor faktiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta.

Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst.

2% ? Mer typ 0.000001% o.o

 

exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?

 

personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/

 

håller solklart med där.

 

orka bry sig om det. alla är ju inte lika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejer finns inte så många här nej, och det är inte förvånande, det är en sida som handlar om fusk och tv- samt dator-spel för yngre killar.

 

Själv så intresserar mig inte tv- och dator-spel längre, men jag är kvar för att jag gjorde det en gång i tiden. Men annars som tjej kanske det inte är så värst intressant att vara här om man inte råkar vara rätt ung samt intresserad av dessa saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...