Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jag brukar inte göra så jättemycket, men jag undrar hur mycket ni brukar göra? säg då osså vad ni brukar göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Inte så mycket jag är ganska lat, plockar ur diskamaskinen ibland.. Dammsuger mitt rum ibland, på sommrarna klipper jag kanske gräset lite då och då. Gör nog inte så mycket mer, men det är alltid nåt, det jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Det beror helt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag hjälper till ibland. Då brukar jag städa mitt rum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ibland...men ja e ganska lat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 syrran och jag har gjort ett schema om vem som ska göra vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 hur menar du? Jag menar att jag brukar hjälpa till olika mycket beroende på hur mycket jag har gjort och vilket humör jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag damsuger hela huset, går ut med min hund, plockar undan grejer! Gör nog det här varannan vecka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag hjälper till med det mesta men jag får ju en liten slant om jag hjälper till lite xtra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 olika,beroende på läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ok själv e jag ganska lat faktiskt hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.